Dag dames, Eindelijk eindelijk eindelijk! En toch nog zo lang. Vriend heeft eindelijk beslist kinderen te willen. (Hier is hij nooit zeker van geweest, was heel moeilijk voor mij) Zal wel nog heel wat geduld moeten uitoefenen want hij zou pas eind volgend jaar (!) willen gaan proberen. Dit is echt zijn psychologische voorbereidings fase lijkt me, enkel steekt hij het op onze verbouwingen. Hoe dan ook, dit is wel een periode waar ik iets mee kan. Het is nog lang natuurlijk, maar ik kan aftellen. Graag zou ik deze periode nuttig willen besteden: paar kilootjes afvallen, volledig stoppen met roken (ben al geminderd tot max 3 per dag), eventueel tijdig ontpillen, vitamines slikken, grotere auto, ... Ik zou dus echt een soort kalender willen maken waar ik maand per maand een taak aan kan vasthangen zodat ik actief kan wachten, hahah! Hebben jullie tips wat ik vanaf nu kan beginnen doen? De hoe, wat, waar en wanneer? Lieve groetjes, Kluns
Wat leuk! Foliumzuur slikken en gewoon lekker sex hebben wanneer jullie willen. Lekker blijven doen wat jullie al deden en zo relaxt mogelijk in het leven staan. En ohja... Morgen stoppen met roken! Hopelijk ben je snel zwanger van een mooi hummeltje!
Heel leuk! Wij hebben vorig jaar april op vakantie in Dubai besloten dat wij in mei/juni gingen 'proberen'. Nu ging het bij ons beiden toch eerder al kriebelen en inmiddels sinds 29/3 gestopt met de pil. heb er echt naartoe geleefd. Orienteren welke vitamines idd, hebben zelfs al een kinderwagen (gehad van mijn oppasmoeder) Wens je veel plezier toe in deze leuke tijd, en wie weet wil hij eventueel toch wel iets eerder gaan 'proberen'
Leuk als je je ergens op kan gaan verheugen hè?! Spannend ook vooral. Het is denk ik wel goed om ergens naartoe te werken, maar dit brengt ook valkuilen met zich mee. Een zwangerschap kan je eigenlijk niet echt plannen. Sommigen hebben het geluk snel zwanger te zijn, maar je leest hier ook veel verhalen van stellen waarbij het gewoon langer duurt of soms zelf helemaal niet lukt. Voor zwanger worden staat gemiddeld een jaar.. Houd dit wel goed in je achterhoofd op het moment dat je daadwerkelijk stopt met anticonceptie en gaat proberen om zwanger te worden. Er naartoe werken is super leuk, maar het kan ook frustrerend werken als het niet "snel genoeg" lukt. Desondanks zou ik precies hetzelfde doen als jij, je lekker inlezen en voorbereiden! Veel plezier en ik hoop dat het snel voor jullie mag lukken als jullie zover zijn.
Wat leuk meid! Leuk en spannend vooruitzicht Bij mij werkte het juist averechts om ermee bezig te zijn omdat het dan steeds meer ging kriebelen terwijl m'n vriend er nog niet aan toe was. Dat was best frustrerend soms. Maar goed jullie willen bewust nog even wachten dus zal ook per persoon verschillen. Wel goed dat je aan het afbouwen bent met roken. Dat scheelt straks veel stress denk ik dan wanneer je in één keer helemaal moet stoppen. Succes en ik hoop dat jij er met de voorbereidingen wel je voldoening uit haalt
In ieder geval foliumzuur nemen. Stoppen met roken. Liefst natuurlijk al tijdje voordat je begint met proberen. Alcohol matigen. Regelmatig seksverhaal hebben. Dan ben je al helemaal voorbereid en hoeft er weinig meer te veranderen als het eenmaal zover is dat jullie ervoor gaan. Er veel mee bezig zijn kan een teleurstelling opwekken als je niet een twee drie zwanger geraakt maar aan de andere kant is die teleurstelling er denk ik sowieso wel mocht het niet snel gaan. Sowieso al prachtig nieuws dat je partner ook voor een kleintje wil gaan.