VRAAGJE over de eiersprong en zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by pascalle24, Jan 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pascalle24

Jan 4, 2008
    6
    0
    0
    hoi allemaal.

ik ben nu vanaf 7 oktober gestopt met de pil, omdat wij een 2e kindje willen.
    bij mijn eerst zoontje duurde het 2 maanden voordat ik zwanger raakte. ik ben nou in de 3 maand dat ik gestopt ben, en voelde in deze maand, na de 10e dag na me eerste menstruatie dag afgelopen maand me eiersprong heel erg. ik had geen witte afscheiding maar rossig. dit was voor het eerst dat ik mijn eiersprong voelde. ik heb daarna gelijk gemeenschap gehad, en toen daarna verloor ik die avond helder bloed lichtelijk. die dag erna was het weer rossig.
    mijn vraag is nu. is de kans dat mijn eitje nu bevrucht is?
    ik heb erg last van mijn tepels, maar nou weet ik niet ofdat met mijn eiersprong te maken heeft of dat ik zwanger ben.
    ik ben al vanaf dat ik gestopt ben, om de 25 dagen ongesteld. ik moet het de 16de weer worden.
    ik hoop op een paar reactie's die mijn nieuwschierigheid een beetje helpen.

gr pascalle

2. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hai Pascalle,

Voor zover ik weet heb je de grootste kans om zwanger te worden, voor je eisprong... erna heeft ook nog wel een kans, maar minder groot..
    Ik heb geen idee hoe groot de kans is dat het eitje bevrucht is.. Last van je tepels hebben kan dan inderdaad komen, maar ook tussen je eisprong en menstruatie..
    Denk dat je toch moet afwachten.

Groetjes

3. Niet meer actief

Denk dat het te kort is voor een zwangerschap..
    Denk dat het eerder met je eisprong te maken heeft..
    En dan bloedverlies, geen idee.
    Denk niet dat het veel invloed heeft, sommige mensen hebben nou eenmaal een ovulatiebloeding..
    Dus hopelijk heb je optijd geklust en heb je 16 jan een positieve test :)

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Pascalle,

Ik heb ook wel eens een kleine bloeding rond mijn ovulatie. Ook had ik last van mijn borsten toen ik net met de pil was gestopt (dacht ook elke keer dat het raak was in het begin).
    Het kan alle kanten op. Je nod is de 16e, dus dan is er nog geen sprake van een innesteling denk ik. Wacht het gewoon rustig af. Veel succes!

Grt Vanilia

5. pascalle24

Jan 4, 2008
    6
    0
    0

hoi allemaal.

iig bedankt voor de reacties, maar
    ben nu een paar dagen verder, en als ik geklust heb met mijn vriend verlies ik daarna roze afschijding/bloed
    heb dat nog steeds te maken met mijn eiersprong?

gr pascalle

6. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb nu heel erg last van bloeden ,nu is mijn ovulatie,,gister ondekte ik ook een soort vel wat uit mijn vagina kwam,,,met allemaam kleine puntjes erin ,,,,en nu vanmorgen zat het op mijn tanmpon,,

7. pascalle24

Jan 4, 2008
    6
    0
    0
    hoi,

ik heb roze afscheiding en ik heb ook soms wat korrels ertussen. weet iemand wat dat is.

gr pascalle

8. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik zou het niet weten meid. Misschien toch innestelingsbloeding?
    (Kan ook nog sporen van je ei zijn omdat het toch een pijnlijke eisprong was?).

Succes, Vanilia

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

pascalle24, roze afscheiding kan van je eisprong komen. Ennuh het is EIsprong, niet EIERsprong....hahahaha :)

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

:)

Share This Page