Ik heb even een vraagje, ik ben nu 2 dagen overtijd, en sinds gister ochtend heb ik een zeurderig gevoel in mijn onderrug, dat heb ik ook als ik ongesteld wordt, maar dan begint het ook in de ochtend en ben ik savonds ongesteld, nu ben ik dus nog niet ongesteld, moet ook zeggen dat het zeurderige gevoel iets is afgenomen bijna weg zeg maar, kan je dat zeurderig gevoel ook hebben als je zwanger bent?? Ik heb via deze site zwangerschapstesten besteld dus hoop dat ik ze vandaag binnen krijg kan ik morgen testen.
Ik had zelf voor ik positeif teste dezelfde klachten als dat ik ongesteld moest worden(rugpijn,buikkrapjes). Vraag me niet hoe ik het uit moet leggen, maar het voelde toch wel net een tikkie anders. Had er ook al een week eerder dan normaal last van.
Ok, ja het is wel iets anders, vooral omdat het langer duurt als dat ik ongesteld zou worden, maar ja wil niet te veel hopen voor als ik negatief test. Ik ga morgen ochtend testen.
Als je het kan is het maar beter om er een beetje nuchter onder te blijven, anders is het toch weer een hele teleurstelling. Wat bij mij wel grappig was is dat ik die hele maand heel hard heb geroepen tegen iedereen dat het die maand toch echt niet raak zou zijn.. Was een dag of drie over tijd toen ik 's avonds positief teste. Ben voor je aan het duimen hoor!
Dat herken ik heel erg, ben ook aan het ontekennen, bij onze eerste was het in 1 maand raak, maar ja ga er niet vanuit dat het nu weer zo is, maar ik ga morgen maar even testen dan weten we het zeker.
Ja wordt zeker een lange dag en nacht, ik ga ook vaker naar de wc om te kijken of ik al ongie ben Ik zal het morgen even laten weten.
I know the feeling Rachel... Ik ga morgen ook testen... pff 'k hou het niet meer. Ging vrijdag pas testen maar mijn geduld is alweer op...
erg é 'k had mezelf zo voorgenomen nuchter te blijven en hupla 2 dagen over tijd en ik ben alweer aan t zweven... jeetje jeetje En wie weet ben ik zelfs wel over tijd want met mijn onregelmatige cyclus kan ik nog tot dag 30 ongesteld worden (zit nu op dag 28)... Rachel, laat ons hopen dat we morgenvroeg allebei met een positieve test in de handen staan... [-o<
Ja erg he, ik had me ook voorgenomen nuchter te blijven, maar ja kan er weer niks aan doen, ik heb wel een regelmatige cyclus, maar ja het kan natuurlijk dit keer iets langer op zich laten wachten. Maar ja laten we inderdaad hopen dat we morgen allebei positief testen!
vanochtend test gedaan, maar was helaas negatief Ik ga nu tot na het weekend wachten met testen tenzij ik ongesteld ben geworden.
Ja bij ons zou het ons eerste kindje zijn... Ik had wel al eens een miskraam op 8 weken en dan 'n twijfelgeval - was het een vroege miskraam of had ik gewoon een ietsjes langere cyclus (met alle "symptomen" erbij)... Bon ik heb vanmorgen een test gedaan, heb mijn verhaal op NOD-forum "september" gezet. Maar kort samengevat... ik ben deze nacht wakker geworden, opgestaan en halfdronken test gedaan. Ik zag vrijwel meteen in het testvenster een streep verschijnen en daar bleef het bij. Ik baalde enorm en ben teleurgesteld in bed gekropen. Toen ik een uur later moest opstaan om te gaan werken, kijk ik nog eens naar de test en zie daar een licht maar duidelijke lijn opstaan Ik keek op de bijsluiter, weet wel dat je na die tijd geen betrouwbaar resultaat moet verwachten maar ik wilde weten tot hoelang na het testen je resultaat kon hebben... dat was dus 5 minuten... maar ik heb geen 5 minuten gewacht 'k was zo teleurgesteld dat ik meteen de test op de kast gooide en in bed gekropen ben dus jah... is die lijn er binnen de 5 minuten gekomen of niet??? Ik heb mezelf voorgenomen om vrijdag terug een test te doen als ik ondertussen niet ongesteld word. Weet je, ik heb al zo vaak gedacht dat ik zwanger was en ik bleek het dan niet te zijn (ben al sinds vorig jaar april gestopt met de pil). Ik voel ook vaak symptomen maar word dan toch ongesteld - dus ik praat mezelf altijd tegen als ik denk dat ik zwanger ben, kwestie van de teleurstelling wat te verminderen... maar toch heb ik het gevoel dat het deze keer anders is. Ik heb altijd pijnlijke tepels maar die trekken de dag voor of op mijn NOD weg... dit was deze keer ook zo... maar ik heb nu opnieuw pijnlijke tepels én ook pijn in de borsten, vooral de zijkant... die pijn had ik de vorige keren niet. Ook heb ik het gevoel alsof mijn buik gevuld is met luchtbellen die door mijn buik reizen - ik heb zo'n "borrelend" gevoel... Ach, maak ik mezelf weer gek???? Ik ga nu écht wel wachten tot vrijdag vooraleer ik terug test... Rachel, ik wil je geen valse hoop geven maar misschien zat er nog niet voldoende HCG in je urine... je ziet, bij mij was er een lijntje maar dun - én we lopen ongeveer gelijk... test jij inderdaad ook nog maar es... Ik wens je uit het diepste van m'n hart een positieve test toe Knuffel
Wat super goed! Een dun streepje is genoeg, had ik bij de eerste keer ook, toen gingen we helemaal twijfelen of het wel zo was. Geef de moed ook nog niet op, ik ga over een paar dagen weer testen als ik nog niet ongesteld ben. Maar voor jullie super goed nieuws!!
goh, 'k ben ondertussen al wat aan het opzoeken geweest.. blijkbaar staat die test "quid - carrefour" ervoor gekend om héél gevoelig te zijn. Ik vond verschillende topics op een ander forum waar meiden ook een licht streepje hadden en het was uiteindelijk niks... Balen... Ik duim voor je dat je binnen een paar dagen 2 vette strepen tevoorschijn ziet komen
En Rachel82 en Nessa; Weten jullie al meer? Spannend hoor! Ik ben inmiddels 3,5 dag overtijd, maar ga nog lan niet testen. want twee periodes was ik tien dagen overtijd en een superopgeblazen buik. En toen ik die zaterdag een test had gekocht om zondagochtend te testen werd ik zaterdagavond alsnog ongie. Nu weer een erg dikke buik en veel witte dikkige afscheiding, maar ik kan niet anders dan afwachten...
Ik weet nog niet meer, ga nog wachten met testen tot volgende week, mocht ik niet ongesteld zijn geworden.