2 dagen overtijd

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Rachel82, Sep 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nessa

Nessa Actief lid

Sep 14, 2006
    318
    1
    0
    België
    dank je :D

en nu duimen voor de rest ;)

2. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Ik ben nog steeds aan het afwachten. Nog steeds geen tekenen dat ik ongie ga worden en zit inmiddels al 4,5 dagen overtijd. Toen ik 10 dagen overtijd was was ik er bijna van overtuigd zwanger te zijn. Nu eigenlijk niet. Maar mijn vriend zegt dat het nu daarom weleens juist zo kan zijn. Ik kan niet anders dan afwachten...

3. ohhh erg is het he, ik ben nu 4 dagen over tijd, maar wordt zo onzeker ervan.
    Soms denk ik dat mijn ongesteldheid weg blijft omdat ik er te veel mee bezig ben.
    En heb net gelezen dat je soms gewoon een maand niet ongesteld wordt dus gewoon 1 x overslaat.
    bahhh ik wil gewoon duidelijkheid :rolleyes:

4. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Haha, ja Rachel, ik ken het precies. Ik dus ook 4 dagen overtijd. En inmiddels is de dag alweer bijna voorbij, dus op naar de 5 dagen. Ik wil het nu eindelijk ook weleens weten! Zucht...

5. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Pfff begrijp hoe jullie je voelen, ik wil ook zekerheid :(

6. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Dag 5 is begonnen en nog steeds geen :evil: :evil: !!
    Wel hoofdpijn en vanmorgen begon ik eerst allerlei dingen te doen voordat ik ging eten. dat ging mis, voelde me heel slecht, zwak en naar. Pas nadat ik gegeten had, trok ik weer een beetje bij. Kunnendit ook verschijnselen zijn? Of ga ik nou overal iets achter zoeken?

7. Niet meer actief

hoi miekkie

Ik kan begrijpen dat je overal wat achter zoekt , ik ben 7 dagen overtijd.
    En ik zoek ook overal wat achter, maar dat komt waarschijnlijk omdat we het zo graag willen. Maar ik zou nu toch wel graag zekerheid willen.
    Of een positieve test of de :evil: :evil: , want nu zit ik maar in onzekerheid :x maar we kunnen niets anders doen dan afwachten.

groetjes hielkje

8. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Ha Hielkje,
    Oei, dus jij al 7 dagen overtijd. Bij mij nu dag 5 bijna om!
    Heb jij ook verschijnselen dan?
    Ik alleen maar een erg opgeblazen buik. Nou ja, 's ochtends valt dat eigenlijk wel mee, maar in de loop van de dag wordt die steeds dikker en dikker. Kan dit als je zwanger bent ook het geval zijn?
    Mm, ik wacht weer af.
    Jij ook succes met wachten!!

Share This Page