Geen krampjes meer.. is het fout gegaan???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dolfijn1982, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Meiden, willen jullie mij uit mijn onzekerheid helpen:(:(
    Ik voel al twee dagen minder symptonen;
    Bijna geen krampjes meer in onderbuik, minder misselijk en ook boobs zijn minder pijnlijk..
    Nog wel last van mijn maag en ontlasting die wat lastiger gaat als normaal..
    Maar ik begin te denken dat het niet goed zit.. :(
    Het maakt me onzeker en ik voel me hierdoor ook niet meer zwanger.. Al is opgezet buikje er nog wel, maar alles lijkt minder :(

Hoor wel vaker dat symptomen afnemen maar dat is vaak pas later in de zwangerschap.. Ik ben morgen 8 wk (of dan toch 11 wk?? laatste ongi was erg kort en vaag.. Dus hoop met echo duidelijkheid te krijgen!) Nog een week tot aan echo.. Wie helpt mij door deze tijd heen???

Thanxx voor het lezen in elk geval :)

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Dolfijntje,

Je kunt er helemaal niets van zeggen meis. Alles kan. Wat dat betreft is ons vrouwenlichaam 1 groot raadsel. En je kunt altijd de vk bellen misschien hebben ze wel tijd voor een eerdere intake/echo. Kun je ook uitleggen dat je niet zeker weet hoe ver je zwanger bent. succes meid en alsnog gefeliciteerd met dit mooie wonder

xxx Joyce

3. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dolfijn,

mijn ervaring is dat kwaaltjes in het begin komen en gaan. Ene dag of week van vanalles last, de volgende dag of week voel je niks meer en begin je idd te twijfelen. Ik hoop je gerust te kunnen stellen door te zeggen dat je zeker niet de enige bent die dit heeft!

Hoe moeilijk het ook is, probeer zo positief mogelijk te blijven. Vertrouw op je lichaam (hoe moeilijk dat ook is) en zorg goed voor jezelf. Meer kan je momenteel niet doen. Een zwangerschap is iets wat je zelf niet in de hand hebt. Je zorgen maken hoort erbij, maar probeer je niet te veel zorgen te gaan maken.

Een hele goede zwangerschap toegewenst en op naar de eerste echo!

groetjes, Judith

4. xlittlechildx

10 aug 2010
    78
    0
    0
    Zo als al eerder gezegd door andere,is er moeilijk wat van te zeggen. je eerste echo zal het allemaal echt moeten uitwijzen of het allemaal goed uitziet en hoelang je nu zwanger bent.
    ik wens je veel suc-6 en dat de week snel om mag gaan voor je dat je snel die echo gehad hebt.!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank jullie wel meiden..
    Overal krijg ik te horen dat het erbij hoort.. wel en geen kwaaltjes hebben, en dat de onzekerheid ook niet iets vreemds is.. Dus daar zal ik me dan maar bij neer leggen :p
    Ben in elk geval dus geen gevalletje apart en heb gewoon te weinig geduld om af te wachten tot echo..
    De echo kan niet nog meer vervroegd worden dus zal gewoon tot volgende wk geduld moeten hebben ;)
    Maar met de steun van al jullie lieve dames moet dat wel lukken :D Super bedankt allemaal! xx

Deel Deze Pagina