Dag 54 van de cyclus... eindelijk de stap gezet naar gynae

Discussion in 'Zwanger worden' started by GeoLilly, Dec 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Hoi allemaal

Na 54 dagen van 2 positieve ovutesten :(, 6 negatieve zwtesten en geen ongi... toch uiteindelijk de stap genomen naar de gynaecoloog.
    Ik heb er lang over getwijfeld omdat na een mk je lichaam van slag kan zijn, maar het is bijna twee maanden en het leek me nu toch wel tijd. :)
    Ik heb deze middag gebeld om de situatie uit te leggen en ik mag morgenavond komen. Ze gaan een bloedonderzoek doen.
    Ik ben heel erg benieuwd want eerlijk... ik ben het echt zo beu ;)

Iemand ervaring met zo'n situatie? Wat was de uitkomst?

Liefs

2. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Niemand? ;)

3. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,888
    617
    113
    Hey meid, ben je geweest?

4. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Hoi, ja maar was vlug binnen en buiten. Heb zelfs de gynaecoloog niet gezien, enkel de verpleegster. Bloed trekken en klaar :)
    Morgen mag ik bellen voor de uitslag.

5. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,888
    617
    113
    Fijn dat je de 1e stap hebt gezet. Hopelijk snel wat duidelijkheid!

6. perzik

perzik Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,263
    0
    0
    Vervelend dat het allemaal zo lang duurt. Ik weet er alles van!:(
    Succes!

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Vervelend joh! Ik inmiddels al over de 120 dagen niks! Ook bloed geprikt en bleek dat m'n schildklier traag werkt en daardoor ook prolactine ietsje te hoog was. Krijg nu medicijnen en eind januari weer bloed prikken om te kijken of de medicijnen wat gedaan hebben.. Hoop echt dat ik weer ongesteld zal worden binnenkort! Ze zeiden dat daardoor de menstruatie dus uitbleef en dat t vanzelf weer moet komen. Ben benieuwd of ze bij jou iets vinden in je bloed. Succes!

8. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Ik had ook een cyclus van 56 dagen! Maakte me erge zorgen maar ik voelde ineens op dag 44 dag mn borsten gevoelig werden, was waarschijnlijk mn eisprong en gelukkig zette het door!
    Het kan zijn dat je gewoon een keertje laat bent. Hoeft gelukkig niet meteen iets aan de hand te zijn. Ben benieuwd waar ze je bloed precies op testen?

9. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

En wt is de uitslag?

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Precies het k

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Oeps er ging wat mis..! Maar het kan idd ook gewoon zijn dat je een lange cyclus hebt en dat er gewoon niets aan de hand is. Ben benieuwd naar je uitslag

12. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Heb deze avond gebeld met gynaecoloog over de uitslag. Hij zei, en ik citeer: 'er is op dit moment van alles aan de hand in je lichaam'. Toen ik wat meer uitleg vroeg zei hij dat het nog wel eventjes kan duren, vroeg hij nog eens naar mijn cyclussen (of ze regelmatig waren = ja, maar gemiddeld 37 dagen). Ik ben ook niet zwanger (had het stiekem een beetje gehoopt maar wist wel van niet).
    Ik moest het nog een maandje de tijd geven, want het zit eraan te komen zei hij maar wanneer kon hij niet direct zeggen. Hij wil liever niets geven om het op te wekken omdat het er op de natuurlijke weg zit aan te komen.
    Toen vroeg ik of mijn ovulatie al geweest was en toen zei hij: 'neen zeker niet'.

Mja, niet echt een bevredigend antwoord. ;)
    Naar wat ik heb gelezen kunnen ze die info rond ovulatie zien aan de hoeveelheid progesteron, maar ik weet het eigenlijk niet. Het is nogal een stille gynaecoloog die niet veel uitleg geeft, je moet het er echt uittrekken. Dat vind ik soms vervelend.

Ik denk persoonlijk dat mijn twee positieve ovutesten klopten maar dat ze niet willen springen ;) maar dus altijd maar pogingen doen.
    Wat ze tegenhoudt weet ik niet :p
    Ik voel ook de hele tijd vanalles in mijn eierstokken.

Nog een maand afwachten dus maar... pffff.

13. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Bedankt voor je berichtje. Hoelang duurde het bij jou?
    Nog twee dagen tot je nod zie ik, hopelijk een positieve zwtest!! Knuf!

14. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Echt frustrerend hé! Als tiener zou je ervoor tekenen om geen menstruatie meer te hebben maar als je voor kinderen gaat is dat een ander verhaal.
    Dat is pas lang joh, 120 dagen :$ heb je nog symptomen van eventuele eisprong?
    Wat is dat precies prolactine?

15. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Al een inwendige echo gehad?? Zo nee, vraag daar eens om, dan kan je gynaecoloog zien hoe het gaat daarbinnen, een bloedtest is leuk maar daar zien ze niet mee wat er in je lichaam gebeurt.
    (hier al ongeveer 120 dagen niet ongesteld, geen eisprong gehad, dus aan de medicatie nu.)
    Succes;)

16. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Neen, ik denk dat dat de volgende stap zal worden (volgende maand dus) samen met nog een bloeduitslag.
    Pff, hopelijk voor jou vlug ongi!!

Share This Page