Goedemorgen, Op 16 december werd ik ongesteld. Zoals normaal; 6 dagen gebloed. Na de 6e dag stopte het, niet raars. De dag erna nergens last van gehad. Maar de dag daarna ontdekte ik een beetje bruinig, korrelig afscheiding. Ik dacht; Misschien moest er nog iets uit of zo. De dag daarna zette het echter door en werd ik (weer?) vol ongesteld! De dag erna werd het iets minder, en zo bleef het. We zitten nu op 28 december en ik ben nog aan het bloeden. De ene keer een beetje donkerrood, de andere keer weer bruin korrelig. Een maandverbandje per dag. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Euhm ik zou even testen of je niet zwanger bent. Ik had zoveel bloedingen en bleek dus een bbz te hebben. En ik wil je helemaal niet bang maken! Sorry... anders zou ik het niet weten. Wel apart. A het wknd mss ook even de dokter bellen anders?
Ja, als het na het weekend nog steeds zo is, bel ik inderdaad de HA even. Ik vind het zo raar. Ik word er helemaal chagrijnig van!
En een testje doen lijkt me niet nodig toch? Ik ben gewoon ongesteld geweest .. eh, nog steeds, soort van.
Ja ik dacht ook ongi te zijn. Een week later weer bloed... ik had last van mn (.)(.) En een stemmetje zei: test nu maar gewoon. En die was hartstikke positief! Ik zou zeggen doe gewoon 1 testje.. kan vast geen kwaad. Dan is dat uitgesloten en dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Of het is hormonaal oid.
Dit heb ik in 2010 ook gehad.. Test gedaan, was positief.. Na 2 dagen bloeden naar de ha, toen ziekenhuis.. Echo was niets op te zien en test was alweer negatief. Ze gingen ervan uit dat het een hele vroege mk is geweest. Eigenlijk net bevrucht en gelijk mis. Zo beschreven ze het voor mij. Maar ik zou gewoon even de ha bellen. Ergere dingen kunnen dan worden uitgesloten
Kan het niet zijn dat je cyclus nu ongeregeld is door de map? ha bellen kan zowiezo geen kwaad , maar na de map vind ik dit eerlijk gezegt niet zo zorgwekkend , succes meis ! , laat even weten hoe het is gegaan!
Klopt, die heb ik genomen, en daardoor ben ik eerder ongesteld geworden. Maar ik vind het zo vreemd dat mijn menstruatie stopte na 6 dagen (zoals normaal). En 2 dagen daarna weer een soort van begon? Hoe kan het dat ik 2 dagen niet bloed, en daarna wel weer? hmm.. bizar!