nog 1 dag wachten... dan testen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pien83, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hallo hallo,
    ik zou morgen ongi moeten worden, maar niets duidt daar nu op,
    afgelopen week wel vaak rare klachten gehad, misselijk/moe/pijn in mijn rug/opgeblazen gevoel/minder kunnen eten, maar vandaag heb ik daar dus helemaal geen last van? ik ben wel erg benieuwd!
    heeft een van jullie daar ook last van? dat niet elke dag van die symtomen aanwezig zijn?

liefs pien

2. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0

Ha Pien,

Ook ik ben morgen een dag overtijd, maar ik ben bang dat mijn lichaam mij de afgelopen anderhalve week voor de gek heeft gehouden.

Wel wat klachten gehad: af en toe lichte steken (speldeprikken) in mijn buik, opgeblazen gevoel, lichte krampen, gister misselijk tijdens het sprten en het drinken van water. Ik vind het errug spannend. Zou een hele teleurstelling zijn als het niet raak is, maar we zijn pas net begonnen.

De komende dagen zullen we het weten.

3. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    spannend he, ik wil het heel erg graag, maar ik ben ook pas net bezig hehe,
    ik heb ff een vraagje he, 17 juli ben ik gestopt met de pil, (stopweek) toen zou ik 24 juli weer moeten slikken, hebben ik niet gedaan, 20 augustus ben ik toen ongesteld geworden. dat is dus 28 dagen dan he? want ik heb 29 dagen in de banner gezet, dus dan zou ik vandaag dus ongi geworden moeten zijn, maar omdat mijn cyclus dus 1 keer is geweest wacht ik nog ff :) maar dat klopt toch, dan zou ik dus vandaag ongesteld geweest moeten zijn he?

4. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Pien,

Volgens mij word je dan idd vandaag of toch morgen ongi.
    Ik moet ook eigenlijk morgen ongi worden, dus ben ook heel benieuwd maar bij wijst ook niet echt veel op een zwangerschap hoor alleen had gister een beetje vreemde afscheiding, hetzelfde als wanneer je ei eraan komt, dus rekbaar doorzichtig slijm en nog aardig wat ook.
    Maar goed kan ook een teken zijn van mijn aankomende ongi, dus maar afwachten.

Laat je het wel ff weten morgen?

Liefs Farfan

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meiden....wens jullie allen heel veel suc6! ;)
    Al iemand getest? Enne?

Liefs Marjo

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hier ook iemand die bijna kan testen, ben al een week met vlagen misselijk en veel plassen dus ben benieuwd

jullie al getest?

7. Milla

Milla Niet meer actief

Wow spannend hoor, veel succes!

8. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik mag ook bijna testen!
    Ik ben benieuwd! Duim voor ons allen!

Liefs shirley

9. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0

Ik heb vandaag een negatieve test gehad en vanaf vanmiddag wat bruinverlies. Ben dus bang dat de duivels eraan komen.

Ik snap echt niets van mijn lichaam. Vannacht vanaf 03.00 tot 05.00 uur wakker gelegen, eruit, lezen, tv-kijken omdat ik zo misselijk was dat ik net wist hoe ik moest liggen en niet kon slapen. Ook vanochtend nog een heel misselijk gevoel gehad (taart laten staan op m'n werk en die sla ik normaal nooit af, maar nu moest ik er echt niet aan denken). Nu ook nog steeds een draaierig gevoel in mijn buik en dat heb ik anders nooit.

Wat kun je voor de gek gehouden worden. De goede hoop die ik had is helemaal weg.

10. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    ik had gisteren al ongesteld moeten zijn.
    vandaag nog niets, ook geen steken ofzo, wel al de hele ochtend misselijk geweest,
    net een test gedaan, maar negatief....

geen bloed is goed ;)

afwachten dus

11. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ja een vrouwenlichaam zit gek in elkaar he!?

Suc6 allemaal! EN we hopen op allemaal dubbele streepjes deze maand!

X

Deel Deze Pagina