de titel zegt het al waarom zijn de ovutesten van kruidvat niet goed? zit nu voor mijn NOD en dacht even te checken met die testen en krijg dik positieve testen.
Ik neem aan dat je die bedoeld waarbij je de urine met een pipetje op de test moet aanbrengen.. Want te veel urine lijdt vaak tot een ongeldige test. Je zou je gewoon kunnen testen met deze testjes en mocht deze posiftief zijn, dan een controle test doen met een ander merk ofzo?
ik hoor zoveel verschillende dingen van die testen. bij de ene werken ze wel goed bij de andere niet. ik heb mijn eitje opgespoord met andere ovutesten en die waren op en had dan maar snel deze gekocht. dus weet niet of ze negatief hadden geweest bij mij.
Bij mij werken ze prima, maar bij een kruidvat test is het lijntje vrijwel altijd een stuk donkerder dan de controlestreep als het positief is. Dus in feite zijn jouw testen gewoon negatief. Als je de testen vaker gebruikt, leer je hoe ze reageren en kun je het verschil duidelijk zien.`
ik zou zeggen die ff een gewone zwangerschapstest en ik raad aan die van clear bleu heb ik echt goeie ervaringen mee zelf 3 dagen voor nod posi getest
tis echt helder rood ja, nog niet zo veel als normaal. het rare is wel dat mijn borsten nog steeds "zwanger" zijn bij wijze van spreken. normaal is dat weg vanaf het eerste spatje bloed.
Hoi ik heb ook een posi ovu test vandaag, en de test streep is iets donkerder als de controlle streep op de foto iets moeilijker te zien. Ik heb deze test gedaan omdat ik me anders voel dan anders en voor een zwangerschap test is het nog wat te vroeg. Wat denken jullie?
Ja bij mij teste ze alleen maar knal positief, maar ik heb geen eitjes van mezelf en die groeien ook niet zelf dus het kon niet ... En bij mijn man ze urinte teste hij ook knal positief! Daarom staan ze dus bekend als slecht .
Weet je zeker dat je, je ei hebt gehad??? Klus anders even just for sure Want je kan toch niet 7 dagen voor NOD posi testen lijkt me... Wil me er niet mee bemoeien hoor (bedoel het goed).
Ja 100 procent zeker dat ik hem gehad hebt (gevoel) en de gyn heeft gecheckt. De 27 in de middag zat me ei ernog en de 28 ste in de middag was ie gesprongen dat kon me gyn zien vandaar. De 2de ovu test krijg ik niet goed op de foto hij blijft wazig in het echt is ie donkereder