wanneer ei ? zie ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by juf32, Dec 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juf32

juf32 Actief lid

Sep 24, 2013
    142
    0
    16
    Ik ben redelijk onbekend met ovulatietesten... Ik ben begonnen met testen op dag 12 (3 december) en op dag 13 ( 4 december) was hij denk ik positief en dag 14 vandaag dus loopt hij weer af...wanneer heb ik nu mijn ei? Op dag 4 december of zoals op het pakje staat 48 uur later?? Ik heb de testen van kruidvat gebruikt in de middag..

Op 4 december hebben we een poging gewaagd, ik weet niet of het een gunstige dag was... Nu met zware griep in bed...dus mijn hoop is gevestigd op 4 december :)

Attached Files:

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Volgens mij is die van 4 december positief dus dan is je ei tussen de 24-48 uur daarna gesprongen dus als je die dag seks hebt gehad heb je best een goede kans :)

Beterschap!

3. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ik zeg ook 4 december, aangezien de streep op 5 december alweer lichter is, is je ei gesprongen tussen 4 en 5 december in.
    Dus je maakt een prima kans, al is je griepje wel ongunstig getimed!
    Succes:)

4. juf32

juf32 Actief lid

Sep 24, 2013
    142
    0
    16
    Bedankt voor het antwoorden meiden....dan weet ik nu dat het niet te laat was..nu maar afwachten..
    Beeb87 gefeliciteerd met je zwangerschap en floortje jij ook succes!

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Over deze testen lees ik ook hele slechte ervaringen.
    Ik heb met deze testen nooit goed mijn ei kunnen vinden, terwijl ik met die digitale van CB gewoon 3 dagen achter elkaar een smiley had! Deze werd nooit helemaal positief leek wel... Terwijl ik duidelijk eisprong had gehad toen. Dus ik ga deze nog even opmaken en dan volgende maand een ander merk kopen.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dank je wel juf32!

7. mariposa33

Jul 15, 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Floortje,

Ik had zondag mijn 1e positieve ovu test. Maandag (vandaag) is hij nog steeds positief (17:00 uur getest) het is ietsiepietsie lichter maar altijd nog een dikke lijn. Mag ik uit jouw antwoord afleiden dat je ei pas gesprongen is wanneer de lijn weer lichter wordt? Dat wil dus zeggen dat mijn ei nu vandaag gaat springen of is gesprongen en dat ik nog 24 tot 48 uur de tijd heb om te klussen? Of zit ik er nu helemaal naast? Zo lastig dit...

8. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Als je ei al gesprongen is dan ben je over 48 uur echt te laat.

9. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Een ovutest reageert op je lh piek, als je ei gesprongen is, is dat hormoon waar de test op reageert dus weer weg.
    Dus als je teststrip weer lichter is dan is je ei gesprongen en heeft seks na 24 uur geen zin meer.
    Maar op internet lees ik verschillende theorieën, de 1 zegt dat een eitje 12 uur blijft leven en de ander 24 uur, ik zou dus na een lichtere test nog 1 keer seks hebben:)
    Hopelijk is dit antwoord helder voor je!;)

10. mariposa33

Jul 15, 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal helder, dank je wel!
    Ik had op dit forum ook een eigen topic geopend hierover. Ik heb waarschijnlijk afgelopen nacht of vanmorgen mijn eisprong gehad. Morgen middaglaat is mijn vriend pas weer terug, dat is waarschijnlijk te laat maar gaan maar op goed geluk klussen. Plezier hebben we sowieso wel. Hahahaha

Share This Page