Hallo meiden, Ik heb 17 en 18 juli dus 2x een positieve ovulatietest gehad, knallender dan de C-lijn. Heeft iemand dit ook gehad? En sinds gisteren ook een beetje zeurende/steekjes pijn in mijn linkerkan van mijn buik (of lies, iddgeval daar in de buurt) en mijn buik rommelt wat... Afwachten wat vandaag brengt.. Wat kan dit zijn? ((Ben 6 april gestopt met de pil, daarna 2x natuurlijk menstruatie gehad van 37 en 34 dagen, ik was nu ook weer uitgegaan van 34 dagen maar goed ik heb dus pas mijn EI gespot...dus cyclus wordt iets langer ben ik bang voor..hihi)) Missguit
Hoi Missquit, Dat is zeker weten je eisprong!!! Hopelijk heb je geklust Bij mij waren de ovulatietesten ook een dag of 2 knalpositief (Sensitest). Er staat in de bijsluiter dat je je eisprong bij een positieve uitslag binnen 12 tot 24 uur krijgt, dus dat zal dan kunnen kloppen in jouw geval. Groetjes, BB
hai ik heb gister en vandaag ook een positieve test !!! niet echt knallend dus ik denk dat ik tot de lichte lijn testers behoor, maar maakt mij niet uit ik heb mn ei gevonden !!!!! gister ook wezen klussen Wat jij beschrijf met steekjes voel ik ook heel duidelijk wanneer mn ei springt ! Ik hoop voor je dat je aan het einde van de maand ook een positieve zwangerschapstest in handen hebt !!!
Een ovulatietest kan inderdaad twee dagen positief zijn. Maar je moet vanaf de eerste positieve test gaan rekenen, omdat de LH-piek je eisprong in gang zet. Je eisprong komt 24-48 u na de eerste positieve test. Succes!
dank jullie wel voor de reacties.. Maar...nu test ik weer om 18u..weer knallend... kan ovulatie zwangerschap testen? Mijn laatste menstruatie was 18 juni, en zit nu al op dag 32... Mijn 1e cyclus was 37-34 zou betekenen dat ik op 43 uit zou komen, (KAN natuurlijk maar is wel erg lang...) Iemand een idee??? Missguit
Het zou kunnen maar als je het zeker wilt weten gewoon een zwangerschapstest kopen..een ovulatietest is daar niet voor gemaakt. En over je cyclus..ja die kan zo lang zijn..(voor mij is 43 kort haha) heb namelijk cyclussen tussen de 35 en 71!
Volgens mij kunnen ovulatietesten ook positief zijn bij zwangerschap. Zou als ik jou was dus toch maar ff zwangerschapstest doen. Succes! En laat de uitslag weten.
Ja die laat ik zeker weten... Maar ik moet vandaag eerst de hele dag nog aan het werk, dus.... tot 18u!Dus morgen heb ik vrij en haal ik wel een ZWtest.. *Wordt vervolgd* Missguit
Hoi hoi Toen ik ook begon met ovu testen de eerste keer was het 3 dgn achter elkaar positief, dus ik dacht dat het 3x positief was, maar toen ik ze ging vergelijken kon ik zien dat het streepje steeds duidelijk werdt dat betekende dat het hormoon aan het stijgen is en dus betekent niet meteen dat je eisprong eraan zit te komen want het is nog niet positief genoeg . Met de eerste 'posi'test hebben we geklust en tot daar gehouden en werd dus niet zwanger omdat het toch te vroeg was. Nu heb ik net op de aller posi test geklust en het is gelukt. Dus mijn advies is vergelijk ze, maar als het toch wel net zoo dik en duidelijkis dan de ander dan moet je idd wel op die dgn aan de klus