Dag meiden, Dagelijks genieten wij van ons kleine manneke maar onze kinderwens is groot en we wilde graag nog een kindje kort op ons manneke. Ik weet dat je dit niet altijd voor het kiezen heb maar we wilde het toch proberen. We hebben na de bevalling geen condooms of de pil gebruikt i.v.m. onze kinderwens. Ik ben na de bevalling nog niet ongesteld geweest en dit heeft ook te maken met dat ik borstvoeding heb gegeven maar hier ben ik sinds dat Alex 4 maanden was mee gestopt omdat ik geen borstvoeding meer kreeg Nu is Alex bijna 6 maanden maar mijn maandstonden zijn nog niet doorgekomen. Vanmiddag liep ik samen met mijn man en Alex in de apenheul en kreeg ik een vlijmscherpe steek in mijn buik tijdens die steek kon ik niet lopen en niks doen. Nu is mijn vraag zou dit eventueel een innestelling geweest kunnen zijn? Want ik had bij Alex ook dat ik een scherpe steek kreeg en bleek toen ook zwanger te zijn. Groetjes Sabrina
Het kan een innesteling zijn geweest, maar het hoeft niet. Dus klamp je niet vast op die gedachten. Het kan ook een steek zijn geweest wat te maken heeft met je ongestelheid. Je bent het immers al een half jaar niet geweest, en misschien gaat het langzaam op gang komen weer nu. Klamp je niet vast op 1 steek. Ook al betekend het dat je toen tijdens de zwangerschap van je zoontje ook zo'n steek hebt gehad. Ik hoop voor je dat het een innesteling is, maar durf er niets over te zeggen.
heey, Dit had zo mijn verhaal kunnen wezen! Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Mijn dochtertje is nu ruim 6 maanden en wij willen ook weer voor een tweede kindje gaan. Heb ook borstvoeding gegeven en ben al een aantal weken bezig geweest met afbouwen en sinds vorige week toch helemaal volledig gestopt omdat ze bezig is met tandjes. Nu heb ik sinds vandaag ook enorme steken en krampen en dacht gelijk aan me ongie. Het kan natuurlijk maar ook wij hebben sinds de bevalling geen condoom en pil gebruikt vanwege onze kinderwens.. dus alle mogelijkheden staan open. Had 2 weken terug wel wat roze afscheiding dus dacht gelijk aan me ongie maar die kwam toen niet. Nu sinds vandaag weer wat roze afscheiding maar heb al sinds 2 weken heel veel witte afscheiding dus jaa.. ik denk maar gewoon aan me ongie, maar het kan 2 kanten op. Ben sinds de bevalling trouwens ook nog niet ongesteld geweest.. Dus wat dat betreft zitten we helemaal in hetzelfde schuitje.. Ik duim voor je dat je gewoon lekker zwanger bent ben benieuwd..
Spannend he Renske! Ik hoop het zo. Bedankt voor de reactie's. Wanneer zou ik ongeveer een testje kunnen doen als ik niet ongi wordt? Groetjes Sabrina
Er zijn zwangerschapstesten die je kunt gebruiken 4 dagen voor je NOD. Maar als je weinig HCG aanmaakt dan kunnen ze gewoon negatief uitslaan terwijl je wel zwanger bent. Dus ik zou zeggen waag een test gemiddeld 4 dagen voor je NOD, en wordt die negatief gooi er dan nog een testje tegen aan 3 dagen later ofzo. Als ik jou was zou ik dan de kruidvat 2 voor 5 euro nemen. Die zijn nogal gevoelig.
Maar wij weten niet wanneer onze NOD is, dus dat is erg lastig!! Ik zit zelf ook, wat is er nu aan de hand? Ik heb namelijk 2 weken terug, toen ik dat roze slijm had, een test gedaan en deze was negatief dus ik weet het niet zo goed. Lastig hoor!
Inderdaad omdat wij dus niet weten wanneer onze nod is weten we dus ook niet wanneer we moeten testen. Ik ben na mijn bevalling niet meer ongi geweest dus ik kan mijn nod niet bepalen. Ik zat zelf te denken om over een week te testen met de kruidvat 2 voor 5 euro testen. Iemand nog suggesties? Groetjes Sabrina
Jaa erg lastig he Sabrina.. je weet helemaal niks. Maar heb jij dat ook al gehad met dat roze slijm? Sorry voor het taalgebruik maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen haha En had jij ook wat die soort krampen?
Nee ik heb geen rozig slijm gehad maar dit heb ik bij Alex ook nooit gehad. Ik heb wel al een paar weken wat meer afscheiding en dat was bij Alex ook het geval. Ik zie zoveel dingen die ik toen ik zwanger was van Alex ook had. Ik vind het wel weer spannend allemaal om te wachten en te testen. Krampen had ik ook niet alleen echt zo'n felle steek. Dit zou jij ook wel vinden. In ieder geval wil ik jou ook succes wensen in deze onzekere periode, en we houden elkaar op de hoogte! Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Aha okee jaa ik herken ook wat dingen van de vorige zwangerschap. Gek he en ook erg spannend, toch ook omdat we het erg graag willen. ik heb ook de laatste 2 weken meer afscheiding en ik was net weer erg misselijk tijdens het avond eten. Ik had dat toen ook, als ik dan wat eten binnen kreeg werd ik zo misselijk en dat heb ik nu ook weer.. Maar had zojuist weer wat roze slijm dus ik hou het toch eerst op me ongie... hopelijk weten we snel meer of komen er meer mensen hier met wat ervaringen. Groetjes
Ik ben ook met vlagen misselijk en dat had ik toen bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik heb nog geen roze slijm of afscheiding gezien. Ik hoop voor een positief resultaat voor ons samen. Ik duim voor je. Als je ongi niet doorzet wanneer wilde je dan gaan testen? Groetjes Sabrina
Oooeehh spannend zo zeg!! Ik hoop het zo, maaar zou het zo onwerkelijk vinden hihi Geniet met alle teugen van me dochtertje hoor maar wij wille nu toch ook al een tweede.. Uhmm nou als het roze niet doorzet in een ongie denk ik dat ik volgnde week wil testen.. denk ik... Jij toch ook volgende week? kijk je weleens naar Babyboom op Nederland 1, dat is nu op tv dus ik ga dat even kijken. We houden elkaar op de hoogte.
Sabrina, Hoe is het bij jouw? Hier is het vandaag stukke beter, ook geen roze afscheiding meer.. was maar 1 dagje dus toen niet me ongie anders had ie wel doorgezet toch? ik hoor het van je..
Hoi Renske, Ik heb babyboom nog nooit gezien om eerlijk te zijn. Vandaag nog precies hetzelfde geen ongi en geen roze afscheiding. Ik denk dat het bij jou ook geen ongi is geweest omdat het nu gestopt is. Ik hoop voor je op een positief resultaat. Het liefst zou ik morgen al willen testen maar dit is veel te vroeg denk ik. Ik probeer nog een weekje of 2 te wachten. Groetjes Sabrina
Is wel een erg leuk programma, erg interessant ook. Hmm okee ook geen ongie bij jouw dus? het liefst krijg ik me ongie helemaal niet natuurlijk en ben ik gewoon lekker zwanger maja nu heb je ook geen duidelijkheid.. Ik weet niet wanneer ik moet gaan testen.. vind het erg verwarrend. Ik denk dat we idd moeten testen over minimaal een week..
Nee nog geen ongie, en ook niet het gevoel dat het komen gaat. Ik vind het wel moeilijk om te wachten met testen want ik ben zo benieuwd. Ik heb allemaal het idee en gevoel dat ik zwanger ben. En dat had ik bij Alex ook. IK denk dat ik zaterdag toch een testje waag een 2 voor 5 euro van kruidvat en dan zien we wel wat deze aangeeft. Als deze negatief is dan probeer ik het een week later nogmaals. Groetjes Sabrina
Heey, Hmmm echt spannend zo joh ook omdat je alles hetzelfde ervaart als met Alex, het kan dan haast niet anders wezen zou je haast denken.. Ben benieuwd als je zaterdag een testje doet! Nu krijg ik ook steeds meer de neiging hahaha Zou wat wezen hey, allebei testen..
Ik had goede vrijdag enorme steken in mijn buik dat ik ook niet kon lopen o.d.. Achteraf blijkt het toch de innesteling te zijn geweest.
Spannend Spannend Spannend. Ik heb er zo'n goed gevoel over! Nog paar daagies wachten. Groetjes Sabrina