Hallo, Gisteravond was mijn ovulatietest positief, ook vruchtbaar slijm, dus geklust natuurlijk. Nu heb ik al de hele ochtend stekende/drukkende buikpijn (dit herken ik van vorige eisprongen) en mijn ovulatietest net was weer (net zo) positief als gisteravond. Denk dus dat mijn ei eraan komt, is het normaal dat de test dan 2 dagen positief kan zijn? En kunnen we dan beter vanavond weer klussen of tot morgen wachten? Heb in februari een mk gehad met 7+4 en sindsdien is het allemaal een beetje van slag, zit nu namelijk al op CD 28.
Een LH-piek kan inderdaad een dag of 2-3 duren. Je moet rekenen met de eerste positieve ovulatietest, omdat het begin van de LH-piek je eisprong in gang zet. Zaadcellen blijven gemiddeld nog 2-3 dagen leven in je lichaam. Als je het om de dag doet, is dat ruim voldoende.
Ik had het de laatste 2 maanden ook 2 dagen een positieve test, idd vanuit gaan van je eerste positieve test.
Ik had deze ronde ook twee dagen een positieve test. En om de dag zou genoeg moeten zijn, maar als het leuk is... Wat let je! Have fun
Thanks. zelfs vandaag nog wat pijn. Linksonderin, lijkt nog gevoelig, de ovulatietesten zijn al weer lichter. Gisteren niet geklust. Vanavond maar weer, en anders hopen dat maandag goed genoeg was...