Vitex

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammamuis, 25 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik lees hier heel veel dingen over tarwekiemolie en zo, maar ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met vitex. Andere namen zijn monnikspeper of kuisboom, de latijnse naam is vitex agnus castus. Ik lees er een heleboel positieve dingen over op internet en heb er al een potje van aangeschaft (tuurlijk, eerst kopen en dan pas vragen hahaha). Maar nu vraag ik me af of er hier dames zijn die er ervaring mee hebben.

2. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Volgens mij zit het ook in de "zwanger worden" pillen van de etos. Dit heb ik een paar maanden geslikt, maar ik merkte geen verschil.. Alleen vitex heb ik niet geslikt, alleen dus zo'n combinatie vitaminepil.

Mammamuis vindt dit leuk.
  3. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik neem dat ook elke dag. Heb een gigantische pot poeder gekocht bij pit en pit, was echt goedkoop. Dus ik doe het s'morgens door mijn havermout of ik doe het in een smoothie. Mijn cycli zijn wel wat korter geworden sinds ik het gebruik (wat positief is in mijn geval), maar ik gebruik nog meer dus kan niet zeker zeggen of het door de vitex komt.

4. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ooh dat is ook een idee. Ik heb een potje gekocht bij de tuinen, was nog best prijzig trouwens. En nu neem ik elke dag 2 capsules bij het ontbijt. Ik hoop dat het wat doet. Ik zit inmiddels in ronde 25 dus ik vond het wel tijd om mijn natuur eens een handje te proberen te helpen.

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  5. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Aah halen als het zo lang duurt hè! Ik hoop voor ons beide dat we gauw zwanger zijn :)

Deel Deze Pagina