hallo allemaal, Ik wordt een beetje gek van mezelf! nouja van mijn lichaam... Ik ben vandaag presies 9 dagen overtijd, heb net mijn tweede test gedaan en nee helaas niet zwanger! maar ik voel me wel zo... heb al een dochtertje van bijna 2. dus ik weet wel een beetje hoe het voelt.. heb gevoelige borsten, ben moe enz. enz. enz.... wat denken jullie? nog even een weekje wachten, naar de dokter of wat? Groetjes monique
vreemd, ik hoor hier wel dat het bij sommige langer duurt voor ze een positieve test hebben,maar gezien je al een dochter hebt en dit jou schijnbaar niet bekend voorkomt, weet ik het ook niet... succes!
Hey Wil ik ook graag een kindje , ben 5jan gestopt met de pil (was 3 maandjes aan de pil) 7 jan was ik netjes 5 dagen ongesteld , Nu weet ik helaas niet wat mijn cyclus moet zijn , maar heb wel gekluts ..dus het is voor mij ook afwachten of ik zwanger ben of het ontpillen is . Ik heb nu ook paar lichte krampjes in me buik en steken zij kant van me buik ...maar niks , normaal krijg ik als ik nod moet worden hele dag kramp en wat sterker , en ik weet ook voor dat ik nod moet worden flinke dorst heb ....maar ook niet DUS ik hooop dat ik zwanger ben , ik had eergisteren getest..maar negatief , mischien ben ik te vroeg , ik wacht nog 1 weekje Laat me weten of het raak is!
Hier ben ik weer, Ik heb vandaag weer een test gedaan.. ik zat maar te wippen op me stoel werdt gek van mezelf. En ja hoor! het is raak! Er staat een heel licht streepje in het venstertje, hij is licht maar staat er wel! Als het goed is ben ik nu dan een maandje zwanger, nog erg pril maar wel heel spannend en leuk! Ik ben ontzettend blij! groetjes
Wilde juist gaan schrijven dat ik iemand ken die pas na 8 weken positief testte en nu mama is van een gezond knulletje, maar ik zie dat je ondertussen alweer getest hebt en ZWANGER bent! Fantastisch meid. Van harte gefeliciteerd. Lekker van gaan genieten hoor. Groetjes, Chipske