Hallo, Ik heb een vraagje. Zag vandaag een heel klein beetje licht roze afscheiding, is dit erg? Daarna was het weer gewoon helder! Kan dit kwaad, ben net 4 weken zwanger! En hebben jullie een tip als ik hoofdpijn heb? Mag ik bv. Saridon nemen?
Hoi Cindy, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat roze afscheiding kan voorkomen in de zwangerschap. Je baarmoedermond word nu goed doorbloed en is wat kwetsbaar waardoor er soms een adertje knapt. Word het bloed verlies meer of ga je stolsels verliezen moet je contact opnemen met je verlsokundige. Je mag alleen paracetamol nemen in de zwangerschap! En je moet goed drinken 2-3 liter per dag. Groetjes imke
Bedankt voor je antwoord. Had gisteren een beetje bruin verlies, zal wel het oude bloed zijn, van het licht roze verlies dan?
Vanmorgen had ik dus veel bruin verlies, maar er was niets te zien in het inlegkruisje. Alleen bij plassen en afvegen. Na een half uur, was vrijwel niets meer tot een beetje te bekennen. Hoe kan dit toch? Kan moeilijk genieten zo. Ben zo bang dat het fout gaat.