2 dagen te laat pil genomen...

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Meisje89, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dank je twingia !

Melkos dat zijn er een aantal :)
    Wel fijn dat jullie er zo snel over uit zijn! Knap! Veel geluk met jullie wonderbaby :)

Heb vanmiddag de noodpil genomen. Zal nu nog afwachten zijn tot eind van de cyclus dus...

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Vandaag in de namiddag bijna 2u misselijk geweest zonder aanleiding.. word er toch wat onzeker van. Bij zoontje nooit misselijk geweest maar ze zeggen altijd dat elke zwangerschap anders is. Doet me toch twijfelen pff.

Nog een weekje afwachten,heb al testen in huis gehaald. Hopelijk negatief volgende week!

3. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook 1 pil vergeten op dag 6 van de strip moet er nog 3 slikken .
    Heb op dag 15.16.17 van de strip kleinbeetje oud bloed verloren .krampen en misselijk nu nog . Kan spotting zijn natuurlijk. Ff afwachten dus ook

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik dag 23, nog niks gehad van bloedingen of zo. Spannend nog steeds...

5. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb ook nu 3 dagen geen bloeding of niks meer , was eigenlijk geen bloeding te noemen . wel nog steeds krampjes en lage rugpijn , vooral in de avond misselijk

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ook nog spannend daar dan. Wanneer ga jij testen? Ik volgende maandag denk ik. Apotheek zei dat ik door noodpil 3 dagen over tijd kon gaan dus ga dan pas testen. Als die negatief is dan, dan kan ik er wel zeker van zijn dat het betrouwbaar is lijkt me.

7. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moet zo nog 11pil en morgen 1 dan wacht ik 2 dagen ff af daarna testen

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ah oké. Kan je donderdag of zo al testen. Lig net in bed en merkte dat mijn buik niet plat was en krijg hem ook niet plat (ben mager dus normaal altijd plat, zeker met fitness erbij laatste maand).

Heb wel al hele avond wat vervelend gevoel in mijn buik omdat ik net te veel pizza heb gegeten met avondeten :) dus hopelijk is het daar van :)

9. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    als je zwanger bent , is t dan wel welkom ??? en hoeveel kindjes heb je al ?

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Goh, voor mij wel welkom maar komt niet zo goed uit. Ik ben bezig met bachelor verpleegkunde en moet nog een 2 jaar.

Plus vriend heeft in vorige relatie ook al eens zo'n "accidentje" gehad (bleek achteraf dat zijn ex vreemd was gegaan dus was niet van hem, maar soit, lang verhaal :) ) en hij wil dat niet nog eens. Hij wil ook eens gewoon zelf beslissen van "nu gaan we voor een kindje" in plaats zo "gedwongen".

Ik heb een hele grote kinderwens, al een tijdje. Dus moest het zo zijn, zou nogal ongelegen komen, maar zeker niet ongewenst. Dan zou er wel een hoop aangepast moeten worden om het te kunnen combineren met mijn studie. Wat ik liever niet heb natuurlijk, heb liever alle tijd met mijn kind, en de eerste 3 maanden zeker. Bevallingsverlof geldt niet als je studeert lijkt me..

Ik heb 1 zoontje, die wordt in juni 4 jaar.

Jij?

11. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een dochter van 4 en een zoontje van 2 . Heb een eigen zaak .nagelstudio . Dus zou met een evt zwangerschap zo lang mogelijk door moeten werken.
    Mijn vriend vind 2 kids prima ik zou inprincipe nog wel een x willen . Maar t beste als mn zoontje ook naar school gaat .
    Had mn vriend vertelt over de vergeten pil en dat hij een condoom moest gebruiken maar dat vond hij niks . En nu is t niet terug te draaien .hij weet de gevolgen ik ook .
    Als t zo is is t zo en is t welkom

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hier wel een noodpil genomen en 1,5 week geen seks gehad. Om zeker te zijn. Vanavond geen buikje dus dat van gisteren kwam door de pizza :p

13. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat t nu? Nog misselijk . Hier voel ik nu weinig . Gister de laatste pil gehad iig dus ff 2 dagen afwachten

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Voel me gewoon zelfde als normaal. Niet meer misselijk geweest of zo. Zal wel niks zijn dan denk ik! Nu gewoon afwachten tot testdag :)

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    En vandaag testen? Ik net laatste pil genomen dus morgen of na het weekend test wagen.

Vriend wou dak paar dagen geleden al zou testen maar heeft weinig zin zo vroeg al.

16. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee nog ff wachten heb woe avond de laatste gehad tis pas vrijdag , normaal word ik t op za avond of zondag ergens
    heb nog geen gevoel dat t eraan zit te komen

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ah oké :)
    nog even geduld dan. Hier nog steeds zelfde. Vanmorgen nog eens uitgelegd dat langer wachten beter is om te testen in plaats van vandaag bv al. Vriend wil uitsluitsel :) hij zal toch nog even moeten wachten voor de zekerheid.

18. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Buikpijn hier en gister wat bruin bloed verloren . T breekt nog niet echt Door. Vandaag nog ff afwachten

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hier nog niks. Gisteravond weer klein buikje. Maar nog geen bloed, geen krampen..
    ik ga morgenvroeg testen denk ik.

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Had vanmiddag wat lichtbruin vochtverlies maar nu niks meer... lekker vaag. Dacht eerst dat ongesteldheid op gang kwam maar blijkbaar toch niet... morgen dus sowieso testen!

Deel Deze Pagina