2 dagen te vroeg getest na iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by bhdrcm, May 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Allemaal,

Heb op 19 mei mn 1e iui gehad en moet 2 Juni een bloedtest doen.
    Nu ben ik te ongeduldig geweest en heb vanochtend een testje gedaan, de 2e streep is heeeeeeeeeeel erg licht, je moet er met je neus in kijken voordat je wat ziet..
    Gisteren heb ik wel hele erge steken gehad aan mn rechterkant en pijn in mn onderrug ook aan de rechterkant kan dat een innesteling geweest zijn?

Heeft iemand ook wel eens te vroeg getest en zo'n resultaat gehad?
    En hoe lang na de iui kan de innesteling plaats vinden?

2. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi bhdrcm, zo herkenbaar en vooral zo recent geleden nog voor mij :( Ik had vorige poging 3 dagen voor mn NOD getest, ook posi. Diverse testen gedaan en alle ochtenden t/m mn NOD getest, alles positief t/m digitale test aantoe, dus 4 dagen achter elkaar positieve testen. Helaas brak 1 dag na mijn NOD ongesteldheid door. Volgens de artsen was het wel een begin van een zwangerschap en dus een hele vroege miskraam.
    Maar het kan dus ook goed gaan, een posi test is echt een posi test volgens het academisch ziekenhuis waar ik loop. Ook zagen ze het aan mijn echo de dag erna, nog heel dik baarmoederslijmvlies t.o.v. voorgaande keren dat ik ongesteld was geworden, toen was het dun en bijna niks.

Bij het topic Kinderwens -> Ovulatie en zwangerschapstesten kun je mijn verhaal lezen en ook mijn testen zien.

ik duim voor je dat het positief blijft :)

3. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    En dan moet je kijken bij "Foto's plaatsen van vage testen" Ik weet alleen niet meer op welke pagina's ik sta, niet heel lang geleden, 2 weken om precies te zijn

Share This Page