Hallo, Ik ben nu bijna 12 weken ver van ons eerste kindje. Ik had enkele weken terug al een jeans zwangerschapsbroek gekocht om te zorgen dat ik deze toch wel al liggen had tegen dat... Nu heb ik deze vandaag voor de eerste keer aan. Ik heb sinds deze week echt dat de knoop van mijn andere broeken serieus begint te spannen en dat de afdruk ervan zelfs in mijn buik begint te staan Nu ben ik zowiezo al redelijk "stevig" van mezelf. Ik schaam me precies een beetje dat ik "nu al" een zwangerschapsbroek moet beginnen dragen? Ik merk ook dat je het onmiddellijk veel duidelijker ziet wanneer je overschakelt van gewone jeans op zwangerschapsbroek? Vanaf wanneer droegen jullie zwangerschapsbroek bij een eerste kindje?
Ik kreeg bij mijn eerste zw pas een buik met 20 weken, de tweede 17 weken en nu bij de derde heb ik nu met 10 weken al een zwbroek aan, heb het wel bekende opgezette darm buikje. Het gaat er om wat fijn voor jou voelt! Als de zw broek lekkerder zit dan zou ik die lekker aantrekken!
Schamen? Hoezo? Ik had er met negen weken al 3 gekocht en heb sindsdien mijn normale broeken niet meer aangehad. En niet omdat de normale broeken echt niet meer pasten, maar omdat het veel comfortabeler zat en ik daardoor veel lekkerder in mijn vel zat in die periode. Dat vind ik duizendmaal belangrijker dan de mening van een ander.
Ik heb met 7 weken mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht omdat ik mijn broeken niet meer dicht kreeg.
Al vanaf het begin zat me broek al niet meer lekker door me opgezette darmen en me zittende beroep. Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan en ik vind het heerlijk zitten! Ik vind ook lekker belangrijk per wanneer een ander het oke vind, gewoon doen wat voor jou lekker zit!
Met 14 weken. Had met 12 ook al wel gekund maar toen wilde ik niet overstag. Dacht ik kan nog lang genoeg in grote broeken lopen hahahaha!
Ik had met 12 weken zwangerschapsbroeken aan en begreep van mijn zusje dat zij al met 8 weken deze broeken moest dragen omdat haar eigen broeken niet meer paste.
daar hoef jij je echt niet voor te schamen hoor..je moet vooral doen wat goed voelt..en tja dat is niet je eigen broeken dragen
Vanaf vorige week draag ik zwangerscgapsbroeken. Had er 1 zelf gekocht en 3 gekregen van mijn zus. Ze zitten een stuk lekkerder
Ik had hm met 8 weken al aan. Door m'n opspelende darmen kreeg ik m'n gewone broeken echt niet meer dicht. Tussen week 14 en 18 kon ik m'n gewone broeken wel weer aan, maar zaten ze niet echt lekker meer, dus ben gewoon lekker in positiebroeken blijven rondlopen. Niks om je voor te schamen!
Iets voor de 12 weken; een gewone broek drukte gewoon te veel tegen m'n buik, zat echt niet lekker. Zwangerschapsbroek zat meteen super Nu bij de tweede al heel snel overgegaan op zwangerschapsbroeken, wederom omdat mijn buik gewoon te gevoelig was voor mijn spijkerbroeken, ik had nog geen buikje, maar kon geen broek verdragen die zo tegen m'n buik duwde. Zwangerschapsbroek aan en weer héérlijk
Mijn broeken kunnen op sommige dagen nog wel dicht, maar ik heb ook vanaf het begin een gevoelige buik, wil er niets tegen aan hebben drukke. Dus ik heb een elastiekje om mn knoop gedaan. Ik heb 1 zwangerschapsbroek liggen, maar die wil ik nog niet aan is ook net nog te groot (ze hadden geen kleinere maat). Eigenlijk zou ik wel over moeten stappen...maar ik heb ook broeken liggen die 1 of 2 maten groter zijn en die kunnen nog wel dicht!
Ik zou willen dat ik toen al een zwangerschapsbroek aan kon. Ben 16 weken zwanger maar nog niks te zien... en daar maak ik me dan juist zorgen over. Je hoeft je er in ieder geval niet voor te schamen! Het is nu eenmaal nodig en dat je kleding lekker moet zitten lijkt me belangrijker dan wat anderen ervan vinden. Wees blij dat je niet 30 jaar eerder geboren was... toen hadden ze alleen soepjurken, nu is de zwangerschapsmode best mooi.
thx voor de reacties! Ik heb hem al de hele dag aan en zit idd super lekker maandag koop ik er nog 1!
Ik heb hem vandaag voor het eerst aan maar pas ook mijn gewone broeken nog. Ik vind het wel wat comfortabeler nu omdat ik anders aan het einde van de dag inderdaad de knoop in mijn buik heb staan
Ik had m ook al aan met 13 weken. Zat 10x beter dan m'n gewone broeken. Gewoon doen hoor! Heerlijk toch!