Nou de tekst zegt al genoeg............... Ik vandaag aan het shoppen dacht ik bijna dat ik ongi was geworden,.............. Ik allang blij dat ik een inlegkruisje inhad Ik bij me bij me zoon op zwemles gelijk naar het toilet.....tja je weet maar nooit..........al heb ik pas 3okt mijn NOD.. Ik ff inspecteren............. Nou het leek echt gewoon melk......heel dun en heel wit..... :scratch: Ik had begrepen dat als je je ei heb gehad dat er geen afscheiding meer is..........dat alles bené is afgesloten............ Iemand die dit herkent : : .....................zover ik weet heb ik het nog nooit eerder gehad......hellupppp
Ik had en heb gewoon élke dag afscheiding hoor, de ene dag wel meer dan de andere, maar denk dat dit van jou dus wel normaal is hoor! (of ben ik nu abnormaal? )
Ik heb de laatste maanden tussen ei en NOD bijna elke dag van die witte melkachtige afscheiding... Heel normaal lijkt me hoor...
hmmmmm,............. Ik heb het nog nooit eerder gehad.........(zover ik weet) normaal heb ik voor me ei vloed en na me ei niks.......... ff afw88 dus
Het kan wel hoor! Vorige cyclus had ik het ook volop!! Maar deze keer juist niet. Zo zie je maar het kan zo en het kan zo.
FF off-topic, ben een beetje nieuwsgierig. Ik zie telkens in je onderschrift Savvy staan. Wat betekent dit? Groetjes, Jaycey
Haha ga ik ff off-topic door... Dat is een uitspraak van Captain Jack Sparrow (Johnny Depp) in Pirates of the Caribbean als hij wil zeggen: Snap je? Savvy? Ok, weer on-topic... heb net wederom een plasje 'melk' geplast voor mijn normale plasje...
Nee Johnny Depp is gewoon lekker =P~ Savvy? Ik heb het trouwens ook hoor....afscheiding na mijn sprong. Nog nooit van gehoord dat dat niet goed zou zijn
Dat ook super lekkere vent, maar goed =P~ 8-[ Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet, ik heb wel dat ik nu rond mn eisprong meer gevloeid heb. Die heb ik volgens mij gisteren heb gehad maar durf het nog niet zeker te zeggen aangezien ik al de hele dag last van mn onderbuik heb. Steeds krampjes en steekjes, maar niet links of rechts het wisselt. Ik moet ook steeds plassen de hele dag door en ik merk dat ik ineens echt helemaal verslaafd ben aan melkproducten...