Ook Roompot toevallig? Al zijn er zoveel mogelijkheden om te overnachten op Texel, dat het net zo goed iets anders kan zijn geweest . Mijn schoonouders zijn naar hotel Tatenhove geweest, is om de hoek bij de manages.
Oh dat moet te doen zijn nog Wij hadden ook geen goed fietsenrek, maar hebben er via marktplaats eentje gekocht voor 20 euro . Moet je wel een trekhaak hebben . Maar ik vond het fijn onze eigen fietsen te hebben met eigen zitjes en fietstassen.
Haha, ik wilde nog update doen van mijn drie dagen Texel, maar zijn inmiddels al erg lang weer terug. Nou ja, het was iig heel leuk en ik heb veel aan de tips gehad. Met onze oudste moeten we rustig aan doen, dus steeds lunch in de pipowagen en daarna even rusten, maar de ochtend en middag steeds leuke dingen gedaan! Zondag begin middag aangekomen, rustig aan gedaan en halverwege de middag naar de Catharinahoeve. Echt lang gespeeld daar, binnen was ook leuk. Maandagochtend naar de zelfpluktuin, groot succes! Daar ook nog best lang gespeeld. In de middag heeft de oudste een bosrit gemaakt op de pony (manege Kikkert), met de jongste terug naar Catharinahoeve haha. Daarna naar het strand, lekker inin duinen en in de branding gespeeld. Gegeten bij strandtent (paal 21). Dinsdag naar de slufter, lekker gewandeld en gespeeld. In de middag naar de haven, kinderen in de speeltuin bij de Compagnie gespeeld. Daar uiteindelijk ook gegeten s avonds. Woensdagochtend het sommeltjespad gelopen en in bomen geklommen. Daarna weer richting boot. Echt het idee dat we best wat van Texel gezien hebben, ondanks het korte tijdsbestek en de praktische beperkingen.
@marb wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Wij en de kinderen vinden Texel ook echt geweldig Zijn nu onderweg naar huis na een weekend Landal Mooi Zutendaal (België bij Maastricht) en deze omgeving is ook zo leuk! Kreeg een beetje hetzelfde gevoel als bij Texel