nou ik denk ook zwanger... ik heb begin oktober een mk gehad en heb onlangs ook getest en helemaal hcgvrij... dus aangezien je in sept je vlindertje hebt gehad, denk ik dat je wel degelijk zwanger bent... en... ik zweer bij cbdigital,als ik geconfronteerd word met twijfellijntjes x
ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb net t nieuws van t ziekenhuis en ze bevestigen de positieve test! ik kan t nog niet geloven! ze geven aan dat t wel nog heel pril is. en volgende week ma opnieuw prikken of t hcg mooi blijft stijgen en dan over 2 weken weer naar de gyn. ik ben helemaal overruled.............heb er nog geen woorden voor
Gefeliciteerd! Ik wou dat ik die bevestiging ook kon krijgen... Heb de hele dag al ongesteldheidskrampjes... Maar geen ongesteldheid... Gister getest met test jezelf en kv2v5 beide licht positief... Vanochtend test jezelf en deze was iets minder positief... En dan die krampjes... Morgen is mijn NOD.... I wonder....
Wauw!!! Op de test was het al te zien maar dat je het bevestigd hebt gekregen van het ziekenhuis is geweldig!! Van harte gefeliciteerd!!!
wauw wat gaaf voor je!!! Gefeliciteerd. het zal wel even spannend zijn, maar probeer er ook echt van te genieten he!!!
Dank jullie voor alle lieve felicitaties Het is nog heel onwerkelijk allemaal en ik heb ook echt angst dat t misgaat......