Toch zwanger na bloeding? Ervaringen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kangerootje, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik weet het, jullie zijn geen waarzeggers :D
    Maar ik wil mijn vraag toch even kwijt... 3 weken geleden ongesteld geweest, vrij hevig, maar wel kort; maar 3 dagen. Had wel buikpijn. Het bloed (sorry, smerige details) was heel gek, rozig van kleur.
    Had een dag voor mijn NOD een test gedaan, was negatief. Maar, na mijn menstruatie had ik direct zeer gevoelige, pijnlijke borsten.
    Dat heb ik normaal altijd pas ná mijn eisprong. Daarom vorige week, s avonds, een test gedaan omdat ik de kwaaltjes niet vertrouwde. Had super veel water gedronken die dag, dat wel. Test was negatief.
    Maar ik heb zulke rare kwaaltjes, pijn in mijn borsten dus, misselijk af en toe, weeïge buikpijn. Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt, een bloeding, en toch zwanger?
    Ik ben nooit eerder zwanger geweest en vertrouw de testen gewoon niet... Ze zijn van mattcare.
    Ik ben erg benieuwd naar ervaringen. Doe mijn NOD pas weer een test, heb al zoveel testen verspild :D

Kangerootje

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ja ik.. Maar ik had wel een positieve test.
    Ik denk dat de kans in jou geval klein is. Bloedverlies gehad en een negatieve test is vaak niet zwanger..

3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik denk het ook inderdaad... Het wachtbankje is zo vervelend, je wil gewoon weten waar je aan toe ben... Maar zit pas in ronde 3, dus is nog niet zo erg als het weer niet raak is ;)

Deel Deze Pagina