Hallo dames Wat is bij jullie ht verchil of welke van titt3l geeft welke symptome, bij jullie Lijkt me leuk om hier eens te zien
Eerlijk? Het lijkt allemaal op elkaar (bij mij). Ok, eisprong is wel vrij duidelijk met steken en gerommel maar de periode na eisprong tot menstruatie vertoonde bij mij altijd signalen die alle kanten op konden (gevoelige borsten, steekjes onderbuik etc). Kon er dus geen pijl op trekken .
De symptomen na de eisprong worden ook bepaald door het LH in je lichaam en niet zozeer door je hcg. Natuurlijk wel als je zwanger blijkt te zijn, maar je lichaam kan smerige trucjes spelen met je door deze verwarring. Hoe dan ook, hier lijkt ook alles op elkaar behalve de eisprong die heel duidelijk aanwezig is elke maand.
Steekjes aan een kant.. wat meer afscheiding.. heb geen rekbare gezien afgelopen maanden. En zere tepels
Het enige waar ik snel last van heb bij verandering van hormonen is moe, maar bij alle soorten verandering dus ook disbalans,eisprong, zwangerschap en menstruatie. Bij mijn begin zwangerschap was de moeheid wel nog erger als normaal, voor de rest totaal geen andere symptomen gehad. Ik denk echt voor elke vrouw anders is.
Ik heb 1x mijn ei gevoeld en die maand raakte ik ook meteen zwanger. Met menstruatie geen rarigheid behalve een weeig gevoel vanbinnen. Ben ook hooguit 5 dagen ongesteld waarvan 1/2 zwaar Met zwangerschap heb ik ook bijna nergens last van behalve moe (maar als nierpatient heb ik dat bijna altijd) en bandenpijn
Hier rond mijn eisprong rekbaar slijm en steekjes rond eierstokken. Vorige ronde de week na eisprong helemaal geen klachten gehad en een week voor de menstruatie enorm opgeblazen (scheelde2/3kg), wat menstruatie krampen, dikkere afscheiding, spotting en gevoelige borsten. Deze ronde zit ik waarschijnlijk op een 5/6dpo en nu begin ik weer vocht vast te houden. Ben misselijk, raar gevoel onder in mijn buik. Beetje een weeïg gevoel, soort menstruatie krampen maar dan lichter met af en toe venijnige steken. Geen eetlust (en normaal eet ik de hele dag door) Hoofdpijn, veel plassen, dikkere witte afscheiding en rugpijn. Maar goed, wat bovenstaande klachten zijn weet ik dus ook niet, het kan alle kanten op.
Ik voel duidelijk een verschil: Ei: steken in mijn eierstokken PMS: stemmingswisselingen en diarree Innesteling: moeilijk te voelen, heb denk ik een steekje gevoeld maar ben niet echt zeker MS: Bloed ZW: borsten worden zwaar, bruine aureola op tepel, blauwe aders te zien, gevoelige borsten en pijnlijke tepels (bij beide zwangerschappen reeds 2-3 dagen na het klussen onmiddellijk gevoeld).