2 dagen voor menstruatie knal positieve ovutest Help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Prissey, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prissey

Prissey Lid

20 apr 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb een aantal dringende vraagjes voor mezelf vandaar dat ik op dit forum hoop op meer duidelijkheid!

Korte uitleg:
    Vorige maand had ik na 5 dagen overtijd een positieve ZWtest in handen van CB digital. nog geen 8 uurtjes later testte ik nogmaals en was mijn test negatief 2 dagen later nogmaals negatief, ik kreeg een fikse bloeding en na 4 MK's wist ik zeker dat dit mijn 5de was. Maandag heb ik een echo gehad en idd geen zwangerschap van minimaal 7weken. Maar die zelfde dag wel weer een positieve ZWtest bij de Gyn, de Gyn wilde direct een bloedtest waaruit dus negatief ontstond. kortom niet zwanger!

Toch zat het me allemaal niet lekker en bleef ik het raar vinden op 1 dag 2 verschillende uitslagen waarvan urine positief getest en bloed negatief.

Algoed vraag me niet waarom maar ik dacht laat ik eens een ovutest doen voor de grap en stom verbaast op de 24ste dag van mijn cyclus krijg overduidelijk een positieve uitslag:(, dag 25 van mijn cyclus was de ovutest nog positiever als op dag 24, en ook dag 26 is nog steeds knallend positief!

Ik begrijp er helemaal niks meer van, mijn cyclus is al heel lang zo goed als constant 28dagen. ik zit nu dus op dag 26 van mijn cyclus en dat betekend dat ik over 2 dagen ongesteld moet worden!
    Normaal heb ik al ruim een week voor ik mijn menstruatie krijg pijnklachten en nu voel ik me gewoon goed heb helemaal geen gevoel dat het eraan komt.

Ik voel me echt heel verward en ik heb ook besloten om alles maar gewoon af te wachten maar toch zit het me niet lekker zo'n posi ovutest op die dagen!

Ik ben helemaal nagecheckt op het ZH en alles is in orde ook via bloedonderzoeken zijn mijn hormonen gewoon in orde. dus het zou geen syndroom van PCOS kunnen zijn denk

iemand die hier raad mee weet of weet hoe het kan dat ik nu dus nog steeds positieve ovu testen heb?

Gr Prissey

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ovu testen kunnen ook reageren op hcg miss eens een testje er tegenaan gooien?;)

3. Prissey

Prissey Lid

20 apr 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sam,

ja ik heb ook gelezen dat ze kunnen reageren daarop.
    Maar ik heb maandag dus een negatieve bloedtest gekregen het is nu Woensdag en ze zeggen dat een bloedtest 100% vertrouwelijk is dat als die negatief is er geen zwangerschap mogelijk is!

En zit nog 2 dagen voor mijn mentruatie:(

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooww dat was maandag..:p

Ehh tsjaa... Ik heb er allemaal niet zoveel verstand van ben zelf nog maar net bezig ;)
    Maar heb hier ook wel aantal keer gelezen dat bloedtesten nega waren en toch zwanger waren.... Pff ik wou echt dt ik iets nuttigs kon zeggen....:)
    Njaa hoop dat snel nog iemand dit leest en je wel kan helpen haha;)

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Misschien is het toch het beste (en moeilijkste) om nog even een paar dagen af te wachten. Alles wat er nu gebeurt maakt je toch alleen maar meer in de war. Ik denk dat het voor jou nu rustiger is om even niet te testen en gewoon het op zijn beloop te laten. Als je ongesteld wordt, weet je genoeg. Als je toch overtijd raakt, dan kun je altijd weer verder kijken!

6. Prissey

Prissey Lid

20 apr 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elvira bedankt voor reactie, en ik was ook vanplan even alles te laten varen wat betreft de testen! en ga er ook het meest van uit dat ik gewoon ongesteld word! Maar wat ik me echt afvraag wat de rede zou kunnen wezen van zulke positieve ovutesten aan het einde van je cyclus

@ Sam bedankt voor moeite

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dat vind ik wel een heleee goeie:p

Gelukkig nog een nuchtet iemand in ons midden:D

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bloedtesten zijn NIET 100% betrouwbaar, in die zin dat als je te vroeg test, je echt geen HCG nog ziet en wel zwanger kunt zijn. De innesteling duurt namelijk tot wel 2 weken, en daardoor kan het dus ook zijn dat je pas laat positief test.

Maar in jouw geval lijkt me dat er iets anders aan de hand is, met al die wisselende testen. Misschien je gyn eens vragen of er een uitgebreide bloedspiegel gemaakt kan worden?

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik had de ronde VOOr ik zwanger werd ook een posi ovu test, maar was echt niet zwanger, en werdop de goede dag ongi.

de ronde dat ik wel zwanger was ook een ovu test gedaan, die was ook wel posi maar minder als de ronde ervoor.

ik denk dus dat de lh gewoon schommelt.

Als ik je verhaal zo lees heb je al genoeg meegemaakt.
    ik hoop dat je zwanger bent, maar op dit moment kan je denk ik even niks anders doen dan afwachten.
    succes

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wil je niet onodig blij maken maar ik had nooit knal ovu testen en nu ineens wel. En dan ook echt knal dus veel donkerder als de co streep en zie mijn banner..Ik hierna een zw test gedaan en dus echt zwanger toch..
    Succes meid,hoop echt op een plakbeeb voor jullie (en mezelf)!

Deel Deze Pagina