Hallo dames, Ik vraag me even af hoeveel mensen er eerst negatief testten, en toen later toch zwanger bleken te zijn? Ik dacht dat ik morgen mijn NOD had, maar mijn banner denkt daar anders over . Ik weet dat ik vandaag 13dpo ben. Bij vorige zwangerschappen (beide geeindigd in miskraam) heb ik op dit moment positief getest. Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan (Australisch merk, dus kan niet vergelijken hoe gevoelig die is) en die was hartstikke negatief . Ik heb al vanaf dag 5dpo enorm veel en duidelijke zwangerschapssymptomen (bevruchting of innestellingssymptomen) zoals altijd, dus was enorm teleurgesteld met die negatieve uitslag. Maar de laatste ronde (voor mijn eerste menstruatie 2,5 maanden na de laatste miskraam) had ik ook al die duidelijke symptomen en was ik toch echt niet zwanger... Ik hoop natuurlijk op wat hoopvolle berichten
ik wilde niet reageren omdat mijn berichtje niet positief is toen ik negatief testte was ik ook echt niet zwanger, 2 dagen voor NOD maar heb wel mensen gehoort die zelf een week na NOD pas positief testte dus het kan nog wel alle kanten op, je zegt zelf al met australische test hier ook geen verstand van helaas succes hoop dat je gewoon zwanger bent en de australische test meer hcg nodig heeft
Bedankt voor je reactie Mammaatjevan5 Ook minder positieve reacties zijn welkom hoor, ik heb denk ik wel baat bij een goede 'reality check' Ik geloof ook niet meer zo dat ik zwanger ben. De symptomen lijken ook af te nemen, dus het zal gewoon niet goed ingenesteld zijn ofzo. Nu maar wachten tot ik echt ongesteld word
Hoi, mijn verhaal is dan wel positief. Tijdens de zwangerschap van Myrthe testte ik 13 dpo (1 voor NOD) negatief, maar 15 dpo (1 na NOD) wel positief
Bij mijn dochter 12dpo negatief, 14dpo positief Ik zie dat je banner nu 1 dag overtijd aangeeft, spannend!
Mijn ervaring is.juist dat de keren dat ik.wel zwanger was geen rare dingen voelde, en als ik allerlei dingen voelde als pijnlijke borsten ed ik niet zwanger was..
Nou helaas, het heeft niet zo mogen zijn Op naar de volgende ronde dan maar. Maar ik ga proberen me de komende ronde niet meer zo gek te laten maken door de signalen van mijn lijf. Waar ik er voor de misrkamen helemaal op kon vertrouwen, kan ik dat nu duidelijk niet meer. :x Ik hoop dat het me zal lukken om wat rustiger te blijven en er wat minder mee bezig te zijn...
Wat balen zeg! Ik hoop dat je snel wel een mooie test krijgt. Herken het trouwens wel hoor, dat in de maling genomen worden door je eigen lichaam. En toch lukt het mij niet om er minder mee bezig te zijn, al ben ik minder snel overtuigd dat mijn kwaaltjes iets betekenen. Hoop dat jij er ook wat rustiger onder kan blijven!
Ja, altijd moeilijk dat rustig blijven. Maar ik kan niet zo door blijven gaan als de afgelopen ronde, dan word ik echt gierend gek Maar goed, tot deze ronde was mijn cyclus ook nog in de war en onduidelijk. Nu weet ik dat dat in ieder geval weer 'back to normal' is. Nu maar hopen dat ik een beetje regelmatig ben (was behoorlijk onregelmatig de laatste tijd). Ik ga proberen om rond de eisprong geconcentreerd te werk te gaan en daarna serieus proberen om het los te laten en er twee weken lang zo min mogelijk aan te denken We zullen zien of het me gaat lukken