1 augustus heb ik mijn eisprong gehad we hebben dan ook goed geklust rond die dag maar rond 5 augustus menstuatie achtige pijn gekregen en druk in onderbuik ( heeft 5 dagen geduurd ) ook ben ik sinds die dag al elke ochtend misselijk geweest . die pijn en de druk zijn momenteel weg . heb vanmorgen een test van clearbleu digital gedaan zo 1tje waar je 4 dage voor je nod kan mee testen maar negatief :x heb op 1 juli een miskraam gehad op 7 weken maar daarvoor voelde ik net het zelfde als nu kan het nog tevroeg geweest zijn om te testen of ben ik gewoon niet zwanger
Dan zit je vandaag op 11dpo...zou vroeg zijn. Maar het kan wel. Ik testte 10dpo heel licht posi. Ik maakte blijkbaar snel hcg aan. Zou nog eventjes wachten
Ik denk ook dat je vrij vroeg was met testen. Er is nog hoop voor deze ronde! Hopelijk over een paar dagen een positieve test! Succes!
dank voor de reactie's wanneer zou ik dan best nog eens testen ? FEE88 hoe bedoel jee meer hgc ? is clearbleu digital niet zo een goede test dan ?
ook had ik vorige keer donker blauwe aders op mijn borsten lopen deze had ik nog niet gezien ... nu kijk ik daarjuist in de spiegel en wat zie ik .. dezelfde blauwe aders ( die ik anders nog nooit gezien had buiten vorige keer ) nou jaa wor er een beetje zot van ik weet ook dat ik er zo weinig mogelijk aan moet denken maar vind dit echt niet makkelijk
Ik hoop dat die blauwe aders bij jou op positief nieuws duiden, bij mij helaas niet. Paar maand geleden zei mijn oudste dochter ineens mama je hebt blauwe borsten ik huh en kijk in de spiegel en ja hoor 1 blauw netwerk, helaas niet zwanger. En zo al veel meer "symtomen"gehad. In jou geval nu, denk ik dat je gewoon te vroeg hebt getest. Succes en ik hoop dat je morgen of overmorgen hier een dikke vette positieve test kan plaatsen
De zwanger/niet zwanger test van CB is minder gevoelig dan de zwanger met weken indicator. En veel vrouwen testen negatief met de eerste terwijl de k2v5 al wel positief test. De k2v5 is de meest gevoelige. Ik zou die proberen. Maar er is nog hoop voor deze ronde!
masami : njaa vond het maar raar zo al die blauwe aders weet ook niet als dat iets met zwangerschap te maken heeft wanneer denk jij dat ik het beste nog eens test ? kensho : het was zo een test van zwanger of niet zwanger en als je zwanger bent komt er ook op hoeveel weken bedoel je zoiets ? en wat is de k2v5 sorry weet nog niet zoveel van zwangerschaptesten
Met de k2v5 wordt bedoeld de kruidvat test, waarvan er 2 voor vijf euro in een doosje zitten. Deze test heeft het minste hcg nodig om positief aan te geven. Succes!
Je hebt twee soorten digitale CB testen, een die alleen zwanger of niet zwanger zegt en een die zwanger met het aantal weken zegt. De eerste is minder gevoelig dan de ander. De CB met weken is volgens mij redelijk gevoelig. Maar de test van kruidvat (2 voor 5 euro zoals Eefie2 zegt) is het meest gevoelige bij de meeste vrouwen iig. Welke CB heb jij gedaan?
ik heb de test gebruikt waar ook op komt hoeveel weken je bent vorige keer had die ik ook gebruikt en kwam er +3 op dus denk dat ik die een week na mijn nod had gebruikt ( helaas uitgeraaid op een vmk ) dan ga ik morgen eens even langs de kruidvat hopen dat het positief wordt ! laat hier zeker iets weten !
Ik testte 9DPO duidelijk positief met avondurine. Dit was met de clearblue plus. Met dezelfde urine had ik ook een kv 2v5 gedaan maar die werd pas na 10 min heel vaag. Nooit een duidelijke streep op de kv gehad. Hoe weet je zeker dat je eisprong op 1 aug was?? De digitale die jij gedaan hebt is wel de gevoelige variant (te doen 4 dagen voor nod).
Hoi allemaal Net nog een test gedaan en was negatief Ben er dus bijna zeker van dat mijn lichaam me voor de gek hield RogiJuLi : heb op 1 augustus een ovulatietest gedaan en was positief dus denk ik toch dat toen mijn eisprong was of ben ik verkeerd ?