Pijnscheuten met 12 weken zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jongemamatje, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jongemamatje

Jongemamatje Nieuw lid

8 mei 2017
    4
    3
    1
    Vrouw
    Hai! Ik ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger en heb vorige week een echo gehad. Zag er allemaal prima uit. Hoewel ik nu weinig klachten heb zoals misselijkheid heb ik sinds 2 dagen last van steken rondom mijn mijn Perineum(dat stukje huid tussen je vagina en je anus), en ook een beetje rondom mijn liezen. Volgens mijn moeder is dat normaal, maar ik maak me toch een klein beetje zorgen. Ik heb er vooral last van wanneer ik slaap, ik word er dan meestal vroeg wakker van. Dan moet ik naar de wc en heb dan een aantal velle steken daar beneden. Ook heb ik wel eens wat steken als ik opsta na een tijd gezeten te hebben. Dit gaat gepaard met een zeurend gevoel op diezelfde plekken, niet per se pijnlijk. Dit voelt een beetje als spierpijn naar mijn gevoel. Ik heb de steken dus vooral wanneer ik me ineens ga bewegen.

Herkent iemand dit?

2. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik herken het niet maar zoals jij het omschrijft lijkt het verdacht veel op bandenpijn. Je baarmoeder is nu aan het groeien en trekt aan alle kanten om plaats te maken voor de baby.

3. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Plots opstaan of omdraaien in bed kan inderdaad van die pijnscheuten geven. Dat heb ik nu af en toe nog steeds. Waarschijnlijk bandenpijn; je baarmoeder groeit nu heel snel en flink.

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Klinkt inderdaad als bandenpijn! Ik krijg het ook weer als ik iets te hard op de bank plof. Zo'n gemene steek van onder

Deel Deze Pagina