hallo meiden, Vandaag is eigenlijk mijn NoD. Vanmorgen ben ik gaan sporten en heb voor de zekerheid een tampon ingedaan, er zat toen een beetje bruin bloed op. Daarna helemaal niks meer. Ook na het plassen is het wc papiertje helemaal schoon. Zal ik een zwangerschapstest halen en morgenochtend testen als het niet doorzet? Of afwachten? Of vanmiddag een keertje testen? Dankjewel alvast. Groetjes
Als je zeker bent dat je NOD vandaag is zou je al kunnen testen. Het kost je alleen een test. Ik zou het wel weten.
Ik zou nog even wachten met testen. Vorig jaar teste ik elke NOD en daarna werd ik toch een dag later of paar uur later ong. Ben wel benieuwd wat je zal doen en naar het resultaat! Let us know.
Nou ik ga jullie op de hoogte houden. Heb besloten om niet te testen en iig tot maandag af te wachten. Spannend!
Het beste is inderdaad afwachten. Sommige menstruaties beginnen met wat licht bruinverlies, stopt daarna even om vervolgens (de volgende dag/dag daarna) door te zetten. Hoe is het vandaag? Nog steeds geen bloed te zien??