Hallo iedereen, Ben nu 2 dagen voor mijn nod en deze morgen bruin/bloedverlies. De rest van de dag niets enkel daarjuist toen ik naar het toilet ging. Ik heb geen menstruatie pijn, wel stekende pijn in lies (heb ik al een paar dagen) en wat krampjes en raar gevoel ter hoogte van mijn baarmoeder. Ook ben ik vandaag heel moe en geen eetlust en deze morgen was ik lichtjes duizelig. Herkent iemand dit, zou dit mijn menstruatie zijn? Groetjes
Dacht mss innestelingsbloed, maar daar is het mss wat laat voor.vervelend van alles voelen en niet weten wat. Afwachten ...
Zou idd innestelingsbloeding kunnen zijn (ik hoop het heel erg voor je) maar ik had vorige menstruatie ook paar dagen voor nod licht bloedverlies en helaas werd dit menstruatie. Hoeft natuurlijk niet bij jou ook zo te zijn.
Ik had 2 dagen voor nod helder bloedverlies. Ongeveer een eetlepel. Hoop dat het bij jou ook innesteling blijkt te zijn.
Mss komt dit door de clomid of pregnyl, het is de eerste keer dat ik dit doe. Ik heb wel wat kwaaltjes waardoor ik soms het gevoel heb dat ik zwanger ben. Mss beeld ik het mij in.Morgen mijn nod, ben benieuwd!