2 dagen voor nod bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beebjeswens, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebjeswens

5 jul 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ben nu 2 dagen voor mijn nod en deze morgen bruin/bloedverlies. De rest van de dag niets enkel daarjuist toen ik naar het toilet ging. Ik heb geen menstruatie pijn, wel stekende pijn in lies (heb ik al een paar dagen) en wat krampjes en raar gevoel ter hoogte van mijn baarmoeder. Ook ben ik vandaag heel moe en geen eetlust en deze morgen was ik lichtjes duizelig. Herkent iemand dit, zou dit mijn menstruatie zijn?

Groetjes

2. Logan

Logan Niet meer actief

Kan.. Was je zeker van je eisprong?

3. beebjeswens

5 jul 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, eerste cyclus met clomid en pregnyl. Weet door bloedtest wanneer mijn eisprong was.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Hmm misschien dat je menstruatie toch eerder is? Afwachten maar. Hopelijk zet het niet door!

5. beebjeswens

5 jul 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht mss innestelingsbloed, maar daar is het mss wat laat voor.vervelend van alles voelen en niet weten wat. Afwachten ...

6. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Zou idd innestelingsbloeding kunnen zijn (ik hoop het heel erg voor je) maar ik had vorige menstruatie ook paar dagen voor nod licht bloedverlies en helaas werd dit menstruatie. Hoeft natuurlijk niet bij jou ook zo te zijn.

7. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 2 dagen voor nod helder bloedverlies. Ongeveer een eetlepel. Hoop dat het bij jou ook innesteling blijkt te zijn.

8. beebjeswens

5 jul 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mss komt dit door de clomid of pregnyl, het is de eerste keer dat ik dit doe. Ik heb wel wat kwaaltjes waardoor ik soms het gevoel heb dat ik zwanger ben. Mss beeld ik het mij in.Morgen mijn nod, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina