Ergeren jullie jullie ook zo aan de plakboel na het vrijen? Ik vind het vreselijk! Mijn man heeft best veel, en dat geeft niks dan geklieder... na het vrijen moet ik letterlijk rennen naar het toilet terwijl het langs mijn benen naar beneden loopt! Bij het plassen komt er een hele drets mee naar buiten (sorry voor de omschrijving, maar het is echt vreselijk). 's Ochtends plakt al mijn schaamhaar gewoon vast in mijn ondergoed... en zelfs de dag nadien veeg ik nog klodders snot af op het toilet! Argghh! Ben ik nou de enige die vindt dat we zonder dat gedoe zouden moeten kunnen vrijen? Sorry, moest het even van me afschrijven
Herkenning! Ik had altijd een zakdoekje klaarliggen, want het loopt inderdaad zo van je dijen naar beneden als je snel opstaat. En toch raak je zwanger... gek he.
Haha. Tsja, ik ben er opzich niet zo vies van. Wij vrijen altijd in de avond en dan blijf ik gewoon liggen. Dat schijnt ook beter te zijn. Ik ga dan daarna dus niet meer naar de wc. Soms ga ik pas de volgende ochtend pas of soms midden in de nacht. Dan zit er wat in mijn onderbroekje en soms loopt er inderdaad wat uit tijdens het plassen. Maar verder valt het mee en neem ik dit maar gewoon voor lief.
hehehe.. Gewoon alles afscheren Soms doe ik na de seks ook gewoon een beetje wcpapier in mn ondergoed.. Anders krijg ik een natte plek in mn bed
Bekend probleem.. Zorgt er ook weleens voor dat het hele feest gewoon niet doorgaat omdat ik echt even geen zin heb in die knoeiboel. Ik heb tegenwoordig gewoon een handdoek onder mn kont liggen, en die neem ik daarna mee als ik naar het toilet loop. Scheelt een hoop plak op je benen.
Wij hebben een doos tissues staan en nemen er beide een paar net voordat 'ie hem eruit haalt en dan snel ertegen houden. Zo houden we het bed schoon
Herkenbaar. Nu we bezig zijn zwanger te worden blijf ik liggen en s ochtends als k wakker word pak ik gelijk een handdoek omdat er toch nog wat uit loopt maar nu k blijf liggen wel minder als toen we niet bezig waren zwanger te worden. Maar leuk is het niet die kledder boel.
Complete herkenning! Maar het hoort er helaas bij denk ik dan. We hebben een routine ingebouwd dat manlief een washandje pakt na de seks zodat ik die kan gebruiken. Zo houden wij t bed schoon. Ik blijf sowieso altijd even liggen, dan is het minder wat eruit loopt. Maar snap helemaal wat je bedoeld al die zooi!
Haha. Herkenbare verhalen. Alleen ging ik altijd onder de douche na het vrijen. Eigenlijk gaat vriend altijd mee en dan ben je erna weer fris en schoon. En ik vond het wel gezellig nog even na knuffelen onder de douche. Zelfs op die manier nog zwanger geworden. Maar goed dat was bij ons dan ook niet helemaal de bedoeling.
Je hebt veel grotere kans op blaasontsteking als je blijft liggen na de seks ipv even te plassen. Hier gewoon handdoek naast bed.
Herkenbaar, en ook aan een zakdoekje zou ik niet genoeg hebben. Hier liggen altijd een paar handdoeken in het nachtkastje. Ideaal!
Hier altijd een inlegkruisje in m'n onderbroek. Meestal doen wij het voor het slapengaan, en dan blijf ik gewoon liggen. Volgende dag lekker douchen en dan ben ik weer lekker fris!
Wij hebben ook altijd een handdoek klaarliggen en na afloop gooi ik mn billen omhoog, handdoek eronder en een kussen zodat de boel wat hoger ligt . Na een half uurtje met handdoek richting toilet en wat ik daar verlies zijn toch de snelste renners niet