Knoeiboel achteraf... argh!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IngridD, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngridD

IngridD Lid

22 jun 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ergeren jullie jullie ook zo aan de plakboel na het vrijen? Ik vind het vreselijk! Mijn man heeft best veel, en dat geeft niks dan geklieder... na het vrijen moet ik letterlijk rennen naar het toilet terwijl het langs mijn benen naar beneden loopt! Bij het plassen komt er een hele drets mee naar buiten (sorry voor de omschrijving, maar het is echt vreselijk). 's Ochtends plakt al mijn schaamhaar gewoon vast in mijn ondergoed... en zelfs de dag nadien veeg ik nog klodders snot af op het toilet! Argghh! Ben ik nou de enige die vindt dat we zonder dat gedoe zouden moeten kunnen vrijen? Sorry, moest het even van me afschrijven :)

2. CindyBelgie

10 mrt 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) :) :) Herkenning! Ik had altijd een zakdoekje klaarliggen, want het loopt inderdaad zo van je dijen naar beneden als je snel opstaat. En toch raak je zwanger... gek he.

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Haha. Tsja, ik ben er opzich niet zo vies van.
    Wij vrijen altijd in de avond en dan blijf ik gewoon liggen. Dat schijnt ook beter te zijn. Ik ga dan daarna dus niet meer naar de wc. Soms ga ik pas de volgende ochtend pas of soms midden in de nacht. Dan zit er wat in mijn onderbroekje en soms loopt er inderdaad wat uit tijdens het plassen.
    Maar verder valt het mee en neem ik dit maar gewoon voor lief.

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    hehehe.. Gewoon alles afscheren ;)

Soms doe ik na de seks ook gewoon een beetje wcpapier in mn ondergoed.. Anders krijg ik een natte plek in mn bed :)

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Bekend probleem.. Zorgt er ook weleens voor dat het hele feest gewoon niet doorgaat omdat ik echt even geen zin heb in die knoeiboel.

Ik heb tegenwoordig gewoon een handdoek onder mn kont liggen, en die neem ik daarna mee als ik naar het toilet loop. Scheelt een hoop plak op je benen.

6. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Wij hebben een doos tissues staan en nemen er beide een paar net voordat 'ie hem eruit haalt :D en dan snel ertegen houden. Zo houden we het bed schoon :p

7. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Herkenbaar.
    Nu we bezig zijn zwanger te worden blijf ik liggen en s ochtends als k wakker word pak ik gelijk een handdoek omdat er toch nog wat uit loopt maar nu k blijf liggen wel minder als toen we niet bezig waren zwanger te worden.
    Maar leuk is het niet die kledder boel. ;)

8. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Wij hebben altijd n handdoek klaar liggen!

9. SapphireArt

30 mei 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Complete herkenning! Maar het hoort er helaas bij denk ik dan. We hebben een routine ingebouwd dat manlief een washandje pakt na de seks zodat ik die kan gebruiken. Zo houden wij t bed schoon. Ik blijf sowieso altijd even liggen, dan is het minder wat eruit loopt.

Maar snap helemaal wat je bedoeld al die zooi!

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Haha. Herkenbare verhalen. Alleen ging ik altijd onder de douche na het vrijen. Eigenlijk gaat vriend altijd mee en dan ben je erna weer fris en schoon. En ik vond het wel gezellig nog even na knuffelen onder de douche.
    Zelfs op die manier nog zwanger geworden. Maar goed dat was bij ons dan ook niet helemaal de bedoeling.

11. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Herkenbaar! Meteen de douche in gaan indd...ook een doos tissues en een handoek haha

12. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    hier ook een handdoekje klaarliggen :)

13. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Dat is precies hoe ik het doe!!

14. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Je hebt veel grotere kans op blaasontsteking als je blijft liggen na de seks ipv even te plassen.
    Hier gewoon handdoek naast bed.

15. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Herkenbaar, en ook aan een zakdoekje zou ik niet genoeg hebben.
    Hier liggen altijd een paar handdoeken in het nachtkastje. Ideaal!

16. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Hier altijd een inlegkruisje in m'n onderbroek. Meestal doen wij het voor het slapengaan, en dan blijf ik gewoon liggen. Volgende dag lekker douchen en dan ben ik weer lekker fris!

17. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook altijd een handdoek klaarliggen en na afloop gooi ik mn billen omhoog, handdoek eronder en een kussen zodat de boel wat hoger ligt ;). Na een half uurtje met handdoek richting toilet en wat ik daar verlies zijn toch de snelste renners niet :D

18. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Oh ja en altijd plassen achteraf.
    En man moet zich juist wassen omdat ik zo plak :)

19. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Wij hebben altijd een handdoek klaarliggen. Scheelt een boel geklieder.

20. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Herkenbaar:D hier ook tissues naast het bed staan,
    Me vriend noemt me dan altijd: ''Uitloopmodel'' ;):)

Deel Deze Pagina