Hey meiden.. Ik vroeg me war af en maakt me best onzeker. Vorige (1e) cyclus was 31 dagen. Circa 5 a 6 dagen voor mijn eisprong kreeg ik al wat krampjes en steekjes en de dag van de eisprong zelf had ik dit heel erg en overduidelijk dat mijn ei toen bijna sprong. Toen ook positieve ovu gehad. Onregelmatig getest dus wist het daarvoor niet precies. Nu ben ik sinds gisteren weer begonnen met testen, uitgaande van een cyclus van 31 dagen. Nu was er nauwelijks tot geen streepje te zien. Ook heb ik nog niet echt krampjes of steekjes net als de vorige x, tenzij ik er echt op ga letten..maar misschien ligt dat daar dan ook aan.. Nu ben ik best onzeker en bang dat mijn eisprong niet gaat komen zondag of maandag..of zou dit toch nog kunnen? Ik hoop echt dat mijn cyclus weer hetzelfde is en ik dus kan merken wanneer mijn eisprong is.. Meiden die dit niet tot nauwelijks merken en toch een eisprong hebben?
Niemand? Even nog een aanvulling op vorig bericht.. Heb sinds vandaag wel wit rekbaar slijm. Niet echt het eiwit maar gewoon wit en kan er draden van trekken..
Hoi! Stom he dat het je zo onzeker kan maken! Ik zie dat je net in de tweede ronde zit, het kan best zijn dat je ei wat later is deze ronde. Maar het is ook mogelijk dat je morgen een knaller krijgt op de ovu test.
Bedankt voor je reactie! Vorige maand toen had ik ook opeens een knaller en daarna ook weer weg. Moet zeggen dat ik sinds gisteren avond/ vandaag weer de welbekende krampjes heb net als vorige keer zo paar dagen voordat mijn eisprong kwam..dus dat is wel fijn en hopelijk weer hetzelfde hihi.
Gewoon even de aankomende dagen 2 x per dag testen Zolang je het maar niet met je 1e ochtendurine doet
Net ook weer getest en negatief. Blijf gewoon doortesten komende dagen en dan hopen dat er een uitschieter komt!
Lief dat je het vraagt! Nou ik ben het een beeje kwijt. Namelijk nog veel last gehad van steken en krampen en ook vruchtbaar wit/eiwit slijm gespot. Vrijdag nog getest in de ochtend, negatief. Zaterdag zelfde tijd in de ochtend rond 11u getest en toen was de streep wel donker, alleen niet donker genoeg om positief te noemen. In de middag voor de zekerheid nog een keer getest en toen was hij alweer lichter. Vandaag ook weer in de ochtend en net getest en ook weer lichte negatieve streep.. Zou mijn piek misschien vrijdag loop van de dag tm de nacht van vrijdag op zaterdag geweest kunnen zijn en misschien mij piek heb gemist?! Anders weet ik het ook niet.. Blijf voor de zekerheid door testen en lekker om de dag klussen haha. Dit weekend voor de zekerheid extra want je weet het maar nooit
Kijk eens! Vanmorgen met 2e urine getest en dit als resultaat! Net met thuiskomst weer getest en toen weer lichter dus denk dat mijn piek nu wel is geweest..en dat hij vannacht het hoogst was tm vanmorgen. Maar wat is nu wijsheid..hebben vrijdag avond, zaterdag ochtend en gisteren avond gesekst..vanavond en morgen ook nog extra of zal dat de kans verkleinen?
Denk niet dat het de kans verkleint. Wij klussen ook gewoon eigenlijk elke dag rond de eisprong Is ook wel eens 2x per dag gebeurd, haha. Ben nog niet zwanger (hoop 't wel deze ronde, nog paar dagen geduld hebben) maar denk niet dat het daaraan ligt