2 dagen voor nod bruine afscheiding (1e ivf ronde)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DD87, 5 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DD87

DD87 Nieuw lid

5 mrt 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Zal even kort mijn verhaal doen. We zijn in feb. begonnen met 1e ronde IVF:
    17-02 ovitrelle
    19-02 punctie
    20-02 begonnen met Utrogestan 3x1
    22-02 terugplaatsing 3 daagse

Ik heb sinds 3-3 avond,dus 10 dagen na tp bruine afscheiding het begon roze met afvegen en hield bruin tot donkerbruin aan tot vandaag (NOD). Ik heb ondertussen wel gebeld met zh en die vertelden mij dat ik utro moet blijven gebruiken en dat ik donderdag mag testen, mocht het negatief zijn stoppen met utro.

Nu is het zo dat het zojuist ineens rood is geworden, maar nog steeds geen ongi krampen en zet niet door. Ik word hier zo onzeker van, want had afgelopen 2 dagen toch nog beetje hoop. Ook weet ik dat utro je menstruatie kan tegenhouden, maar toch blijf je hopen.

Is er iemand die dit ook heeft gehad en toch uiteindelijk positief heeft getest pas na NOD, want ja natuurlijk heb ik ook heel wat testen versleten en ook vandaag (12 dagen na tp)was die negatief.

Iemand ?

Gr. DD

2. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Als hij vandaag, 12 dpo, negatief was is het waarschijnlijk je menstruatie die niet helemaal goed op gang komt door de utro. Ik heb dit zelf ook gehad met de verste tp. Na een negatieve test ben ik op eigen initiatief gestopt met de utro en mijn menstruatie brak toen goed door. Ik wilde liever niet nog wachten tot de officiële testdag want dan duurt het ook weer langer tot de nieuwe tp.. ;)

Deel Deze Pagina