Hoi allemaal, Zojuist een 8-cellig embryo teruggeplaatst gekregen op dag 3. De arts van het VUMC noemde het een mooi embryo maar ik vind het nogal rommelig ogen. Ben er een beetje onzeker over nu ik steeds langer naar de foto kijk. Is hier iemand die er verstand van heeft? Foto is niet super duidelijk. Alvast bedankt voor het meekijken.
Heb de foto nog wat donkerder gemaakt, dan is het iets duidelijker. Op internet lijkt mijn embryo toch onder de 'poor quality' plaatjes te vallen, maar ik ben natuurlijk een leek. Het lijkt me dan ook bijzonder dat ze het een 'mooi' embryo noemen als dit niet zo is. Er waren 10 bevruchtingen en twee 8-cellige, en nog een 7 cellige. De rest liep allemaal al wat achter. Kan denk niets anders doen dan afwachten met dit kleine frummeltje in mn buik.
Zegt helemaal niks hoor! Ik had een top 4 AA blasto en die is niet blijven plakken. Die van jou kan zo maar mooi ontwikkelen en blijven zitten! Succes met wachten!
Wil inderdaad weinig zeggen. Soms zeggen ze ook; top embryo en zie ik de foto en dan zie ik het echt niet.. lastig blijft het hè
Dank dames! Helaas is hij niet blijven plakken maar we hebben nog 1 cryo. Dus na een rustmaand weer verder.