ja dankje!! mooi he?? een klein frummeltje zo onwerkelijk, iets uit liefde gekomen!! ik heb vanmiddag mijn eerste echo, ik ben denk ik al 7/8 weken!!
@ Babs81: Wauw super spannend zeg! Super gaaf! Ik hoop dat jullie mooie beelde te zien krijgen. Het is inderdaad wel zoo onwerkelijk. Ik kan het ook nog niet bevatten hoor. Ik hoop dat je mag genieten van een mooie zwangerschap!
@ Babs81: Ja, ik heb maandag gebeld en wij moeten deze maand voor een intake. Worden er alleen maar vragen gesteld. Er wordt nog geen echo gemaakt... gebeurd later pas.
had je ook moeten zeggen dat je niet precies wist hoever je bent!!!! ik weet het dan nu ook echt niet!!! omdat ik slechte uitstrijkje had!!! en vaker over tijd ben sinds 4 maand!!! alleen deze keer voelde ik iets!! en gezien ik dus voor punctie moest om te kijken welke cellen er gevonden waren maar mijn test gaf dus meteen aan 3+ spannend dus
@ Babs81: Ze rekenen van de eerste dag van je laatste menstruatie. Dat zei ze tegen mij. Ik heb met CB digitaal 2 dagen voor NOD getest en toen stond er zwanger, 1-2 weken.
yes i now maar ben iig verder dan de 6 weken!!! had volgens mij begin juli mijn eisprong!! rond 1-5 juli!! en volgens de ha is het dan 7/8 weken!! we zien vanmiddag wel weer!! erg spannend
@ Babs81: Super spannend in iedergeval. Laat je even weten hoe het was. Ik hoop echt dat je mooie beelden te zien krijgt!
Maar loop je nu dus achter in de zwangerschap of komt het helemaal niet meer goed? Begrijp het niet helemaal.
jah zou dan nu 4/5 weken zijn!! en dat kan niet kloppen!!!weer zo ontzettend onzeker allemaal!!! pffffff
Irritant die onzekerheid. Maar als je 4/5 weken nu bent is het toch niet erg? Je kindje groeit toch gewoon? Die CB testen geven een indicatie he? Die hoeven niet te kloppen.
nee ik weet het, maar kv testen waren eerst de test donker toen de andere!! en gezien ik zovaak zwangerschapstesten heb gedaan, waren ze idd niet eerder dan 7 weken zo duidelijk!! nou ik weet het niet meer we wachten weer af!!