Hi ladies, ik ben er supertrots op dat ik eindelijk mag zeggen dat wij zwanger zijn!!! Gisteren heel duidelijk positief getest! Ben nog wel een beetje angstig...zal alles wel goed gaan. Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten Nu nog even een vraagje. Een nichtje van mij kreeg altijd in haar e-mailbox berichtjes over haar zwangerschap. Deze werden als soort van nieuwsbrief elke week naar haar toe gestuurd. Komt iemand dit bekend voor? En zo ja, waar kan ik me aanmelden? -x-
Gefeliciteerd...!!! Zelf ook nog pril zwanger, dus begrijp je angst, haha Ik heb geen idee wat die mailtjes betreft, maar als je het weet hoor ik het graag.. Liefs, Knorretje
@knorretje: heyy wat grappig! We lopen gelijk Jij ook nog gefeliciteerd!!! Ik hoorde in een ander topic over berichtje uit je buik. Heb me alleen nog niet aangemeld. -x-
Hej, Lopen inderdaad bijna gelijk, leuk joh Ben even wezen kijken, je kunt je daar pas aanmelden vanaf 5 week, nog even een weekje wachten dus voor ons. haha Liefs
Gefeliciteerd! Bedoel je de 42 weken mailing? Dan krijg je indd elke week een uitgebreide mail met de ontwikkeling van je kindje die bij die week hoort. Heb mezelf er ook weer voor aangemeld.
Dank je wel allemaal voor de felicitaties en de tips Hier nog even een fotootje van mijn testen van gister (de bovenste 2) en van vandaag. Bij de bovenste was mijn urine niet zo geconcentreerd (ochtend) De andere twee zijn in de avond genomen. Ziet het er een beetje goed uit? Of had het donkerder moeten zijn?
Waar heb jij je druk om gemaaakt joh Een streepje is een streepje, je bent hartstikke zwanger Zijn we toch tegelijk zwanger Gefeliciteerd....!!!!!
Hahaha ja sorry Ben een beetje onzeker op de een of andere manier. Een lief vriendinnetje van me van het forum heeft pasgeleden een miskraam gehad en dat heeft me erg aangegrepen Vandaar misschien die onzekerheid. Vind het nog wel leuk om een digitale te doen Gewoon om het woordje te zien staan hahaha. -x-
Lieve CherryBelly: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik hoop dat we allemaal mogen genieten van een goede en voorspoedige zwangerschap. Ik heb me aangemeld bij berichtje uit je buik. Elke week krijg je dan een mailtje. We duimen voor goede plakbeebies! Dikke smak!
Hahaha, ik begrijp je volkomen hoor, haha Ben zelf ook nog wel onzeker, mijn schoonzusje heeft een miskraam gehad... Ze zei tegen me, je moet er van genieten.. Of je er nu nuchter onder blijft, onzeker, of heel bij, de klap komt even hard aan... Zo'n digitale lijkt me op zich ook nog wel leuk Maar morgen eerst naar de dokter, haha
@ Knorretje88: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk, je loopt tegelijk met Cherry! Ik heb ook die onzekerheid hoor. Weet jij of we nu al de innesteling gehad hebben?!
Essiee!!!! Nogmaals bedankt lieverd!! En jij nogmaals GEFELICITEERD Wat leukk we lopen bijna tegelijk allemaal Ik ga me ook zo aanmelden, alleen ben ik nog geen 5 weken. Dus misschien doe ik het volgende week. @Knorretje: Ik ga denk ook morgen een afspraak maken met de huisarts. Kijken wat die zegt en dan een vk bellen. Vind het wel spannend allemaal
@essie, dankjewel, loop idd gelijk met cherry, echt leuk is dat.. maar ook zo goed als gelijk met jou, haha volgens mij is de ennesteling geweest na je NOD, maar heel zeker weet ik dat ook niet, haha @cherry, Ik meld me idd volgende week aan, dan klopt het tenminste, haha Ik heb eigenlijk een beetje gelogen tegen ome dokter, hihi.. op advies van schoonzusje, ze zei tegen me, als je zegt dat je niet weet hoelang je zwanger bent, ze waarsch. een inwendige echo gaan doen omdat te bekijken, en zo'n onzekere muts als ik ben, zou ik graag die bevestiging hebben, hahaha eigenlijk heel erg, maar ja, ik hou van zekerheid