Eerder positief bij twee-eiige tweeling?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jane1981, 23 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Teste jij eerder positief

1. Ja namelijk........dpo

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Titel zegt genoeg maar teste jij eerder positief bij je twee-eiige tweeling?
    Feit of fabel..

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk fabel.
    Ik testte deze keer op 7 dpo al licht positief (zeker geen tuur en na uploaden nog goed zichtbaar) en heb er toch echt maar 1 gezien op de echo en maar 1 gebaard ;)
    Vorige was op 9 dpo al een duidelijke streep (in de avond) en ook echt maar 1 ;)

Als je vroeg positief test, is het dus gewoon vroeger ingenesteld.
    Des te eerder de innesteling, des te eerder wordt er hcg aangemaakt en des te eerder test je dus positief.

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ik weet niet of het ook telt als een van de twee verdwijnt (vanishing twin) maar ik testte op NOD heel licht positief, bij 16dpo pas duidelijke streep.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.080
    17.052
    113
    Ik weet niet of het iets uitmaakt. Ik zelf had op 9 DPO (dus ook best vroeg)echt al een super goed zichtbaar streepje (ook na uploaden hier gewoon prima zichtbaar) en ben zwanger van eentje :)
    Ik zie hier soms met 12DPO lichtere streepjes voorbij komen.

5. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik had op 8dpo al een mega tuurstreep, 9dpo een normale streep. 10 dpo al mega duidelijke streep!
    Dit wel s middags, s ochtends met eerste urine had ik rond 17 dpo pas een knaller.
    Ik had er maar een!!
    Het verschilt per vrouw, per zwangerschap en ook nog eens per testmoment hihi.

6. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Mijn testen waren heel normaal: 1 dag voor NOD positief en een week later een echte knaller! Ik had geen idee, tot de eerste echo....

7. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb ook niet eerder positief getest. Wel had ik bin mijn innesteling en de dagen voor mijn NOD een heel zwaar gevoel in mijn buik en rug. Daar merkte ik echt een groot verschil in bij mijn zoontje en ja hoor, bij de eerste echo waren het 2 kindjes. Een 2 eiige tweeling.

8. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik testte 9dpo positief, eeneiige tweeling...

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik testte positief op 10 dpo maar gebruikte ook ovitrelle.... hij was wel veel duidelijker dan normaal gesproken op 10 dpo (12 dagen na ovitrelle). Had pas na NOD een knaltest. Met 6 weken zagen ze er we meteen 2 en ze zijn twee eiig

Deel Deze Pagina