Ik denk fabel. Ik testte deze keer op 7 dpo al licht positief (zeker geen tuur en na uploaden nog goed zichtbaar) en heb er toch echt maar 1 gezien op de echo en maar 1 gebaard Vorige was op 9 dpo al een duidelijke streep (in de avond) en ook echt maar 1 Als je vroeg positief test, is het dus gewoon vroeger ingenesteld. Des te eerder de innesteling, des te eerder wordt er hcg aangemaakt en des te eerder test je dus positief.
Ik weet niet of het ook telt als een van de twee verdwijnt (vanishing twin) maar ik testte op NOD heel licht positief, bij 16dpo pas duidelijke streep.
Ik weet niet of het iets uitmaakt. Ik zelf had op 9 DPO (dus ook best vroeg)echt al een super goed zichtbaar streepje (ook na uploaden hier gewoon prima zichtbaar) en ben zwanger van eentje Ik zie hier soms met 12DPO lichtere streepjes voorbij komen.
Ik had op 8dpo al een mega tuurstreep, 9dpo een normale streep. 10 dpo al mega duidelijke streep! Dit wel s middags, s ochtends met eerste urine had ik rond 17 dpo pas een knaller. Ik had er maar een!! Het verschilt per vrouw, per zwangerschap en ook nog eens per testmoment hihi.
Mijn testen waren heel normaal: 1 dag voor NOD positief en een week later een echte knaller! Ik had geen idee, tot de eerste echo....
Ik heb ook niet eerder positief getest. Wel had ik bin mijn innesteling en de dagen voor mijn NOD een heel zwaar gevoel in mijn buik en rug. Daar merkte ik echt een groot verschil in bij mijn zoontje en ja hoor, bij de eerste echo waren het 2 kindjes. Een 2 eiige tweeling.
Ik testte positief op 10 dpo maar gebruikte ook ovitrelle.... hij was wel veel duidelijker dan normaal gesproken op 10 dpo (12 dagen na ovitrelle). Had pas na NOD een knaltest. Met 6 weken zagen ze er we meteen 2 en ze zijn twee eiig