Hallo wie kan me helpen? Afgelopen woensdagmiddag had ik ineens helderrood bloedverlies. Nu 48 uur later is het gestopt. Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Ik heb nu 5 rondes gehad en kon vanaf het begin af aan mijn klok gelijk zetten op 26 dagen. Nu dus 2 dagen te vroeg en voor de eerste keer geen slijm erbij. Ik kwam met een inlegkruisje toe dus niet heel veel bloed verlies. Zou ik zwanger kunnen zijn of maak ik mezelf nu gewoon gek Ik durf geen test te doen want ik ben bang dat deze negatief is.
Het kan beide kanten op, misschien ben je nu klaar met ontpillen en gaat je lichaam het zelf regelen, misschien was je ei laat en was dit een bloeding vanwege je ei, misschien was het bloeding van een innesteling.. Ik zeg testen
Jij bent al in ronde 10 zie ik..... Jeetje ook voor je eerste kindje? Is het normaal om geen slijm bij je bloedverlies te hebben? Ik heb 8 jaar de pil geslikt en had gelijk een cyclus van 26 dagen.... Nu dus niet... En echt altijd slijm bij mijn menstruatie gehad......
Inderdaad voor eerste kindje Ik heb nooit slijm bij bloedverlies. Alleen bij het roze verlies de dag voor m'n NOD. Dus of het normaal is, nee, maar ieder lichaam is anders.. Kijk maar naar mijn cylcus, eerste drie rondes waren ook korter. Nu is het bijna altijf 27, terwijl ik begon met 26. Ik zou echt gewoon even testen, dan heb je zekerheid
Jette, ik zou toch even testen hoor! Als je zwanger bent, gaat de test dat bevestigen... Als je niet zwanger bent, dan ben je dat ook niet als je 10 dagen wacht met testen Niet verkeerd bedoelt hè meis, maar je kunt er nu niets aan veranderen, het is zo, of het is niet zo! Succes!
Ik kan nog even naar de winkel..... Ik weet niet Ik twijfel....... Wat te doen..... Ik wil het zo graag! En jij ook zie ik! Klotezooi! Je twijfelt aan alles. Ik zie dat het bij jou idd wisselt.... Ik ga even nadenken en anders kan ik morgen ook nog om een test..... Bedankt voor je reactie iig. Is ontpillen echt zo lang dan? Ik heb alle rondes ovulatietesten gedaan en altijd 12e en 13e dag positief...... Dan heb je toch een ei?
Anders haal je er eentje, dan heb je h'm gewoon in huis. Mocht je straks ineens de drang krijgen, heb je in ieder geval iets in huis Ontpillen kan rustig een half jaar of langer duren helaas, maar het is echt bij iedereen anders. Ik had 5 rondes nodig, toen begon ik elke maand dezelfde symptonen te krijgen Als je ovu test positief is heb je geloof ik binnen 24 uur je eisprong. De periode na je ei is rond de 14 dagen (die van mij is 13 dagen). Dus als jij weet dat je je ei hebt gehad en er is nu niks te zien, dan zou ik toch stiekem een beetje gaan hopen..
Hoi, Ik wil je geen valse hoop geven maar.. Ik had rond NOD hetzelfde als jij maar testte negatief. Drie dagen later een voorzichtig lijntje. Misschien over een paar dagen nog een keer testen?