Hallo allemaal! Heb vanmorgen getest en ben als ik uitga van 28 dagen cyclus ( verschilt nog steeds wel eens ) 2 dagen voor me nod... Wat maken jullie op uit deze test? Ik zie een hele lichte streep ( test is van kruidvat de early ) Maar ben bang dat ik het zie omdat ik het wil zien! Hoor het graag van jullie! Xoxo luca
Ik denk dat je het goed gezien heb lijkt me positief hoor zonder hem uit te vergoten zag ik hem zo al op m'n telefoon. Voorzichtig een gefeliciteerd! Misschien de 2v5 van kruidvat halen die vindt ik zelf Iets fijner.. die blauwe kruisjes maken mij ook altijd zo onzeker haha
Dank jullie wel hoor voor jullie lieve reacties! Die wilde ik al halen eigenlijk en toen zag ik pipetje etc en vroeg ik aan de medewerkster van de kruidvat en die vertelde mij deze te nemen dat het zo een gedoe was maar lees overal dat die 2v5 zoveel gebruikt worden en dat mensen tevreden zijn. Ik ga deze straks maar halen en morgenochtend maar nog eens met die testen! Fingers crossed! Xoxo luca
Hartstikke zwanger ben je! Zoals je kunt zien in mijn blog, vorig jaar januari testte ik ook positief met 2 dagen voor NOD. Het resultaat wordt dinsdag 1 Gefeliciteerd!
Ik wil niet vervelend doen, maar ik vind hem echt nog niet overtuigend voor een felicitatie Ik zie wel iets, maar geen overduidelijk plusje. Ik hoop wel echt voor je dat ie mooi oploopt, de komende dagen!
Ik ben het met xelles eens. Hou het in je achterhoofd dat het voor nod nog zo vaak gebeurd dat je alsnog je menstruatie krijgt. Ik vind de test ook niet echt duidelijk, ik heb wel vaker gelezen hier op het forum dat deze testen heel vaak een licht streepje geven zonder dat er sprake is van een zwangerschap. Je kan beter de kruidvat 2 voor 5 gaan proberen! Die geven meestal een veel duidelijker resultaat! Ik hoop voor je dat de volgende test duidelijker is en dat je indd gewoon zwanger bent!
Ik zie een kruisje maar zoals al gezegd is blijft het voor nod nog wat onzeker zeker met zo'n vaag streepje. Even over 2 dagen nog een keer testen! Hopelijk lopen ze mooi op! Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit!
Bij mij waren zo'n lichte kruisjes helemaal geen positieve testen hoor. Ik heb zelf twee keer zo'n test gehad maar teste met k2voor 5 negatief op hetzelfde moment. Maar ik hoop natuurlijk dat het voor jouw wel positief is.