hoi meiden, Nou na een afgelopen maand een hele rare cyclus , waarschijnlijk zonder ei en een hele rare lichte bruinverlies ongi, begon mijn temp ineens te stijgen 3 dagen terug. was nog helemaal niet met ovu testen begonnen omdat ik meestal mij nei tussen CD 18-22 heb. Maar na drie dagen temp verhoging geeft FF tich echt een kruis aan. Ei gehad. 3 dagen voor en op ei geklust, hopelijk voldoende, wie is er ook wel een verrast door een heel vroeg ei wast ej niet verwachtte? xx
Denk dat iedereen onregelmatig is dit wel heeft. Zie banner, cyclus is ene keer lang, andere keer nog langer (kort heb ik niet hihi). LF varieert bij mij ook van 10 tot 14 dagen.
Ik heb 8 oktober 's avond mijn laatste pil genomen en ik werd 10 oktober 's morgensvroeg al ongi. Ik voel me al een tijdje niet prettig en ik denk dat dat komt door de pil. dus ik top er (voorlopig) mee. Voor mijn gevoel had ik afgelopen dinsdag mijn eisprong al, dus dan kom ik op een kortere cyclus uit dan normaal, want ook zonder pil had ik een cyclus van 28 dgn. Ik moet het dus nog ff afwachten.
Ik heb mijn ei altijd vroeg. Dag 10. Dus een cyclus van 24 dagen. Vorige maand waarschijnlijk helemaal geen eisprong gehad. Ik voel hem altijd maar die maand niet.