Lieve meiden, 2 dagen voor NOD, afgelopen vrijdag had ik een positieve zw. test, een licht streepje was te zien. vanmorgen weer een test gedaan. Dezelfde van sensitest, dipstick (ik had hem denk ik wel te lang in utine gedompeld want controle streep verscheen relatief laat). maar tweede streep op deze test is niet donkerder.. helaas was dit mijn laatste zwangerschapstest die ik in huis had.. wat nu? wanneer moet de tweede streep eraf knallen? ik ben zo bang voor een vroege miskraam...
de streep knalt er lang niet bij iedereen af , hij wordt meestal met een paar dagen wel een beetje duidelijker .....Maar hij heoft ernogecht af te knallen ..Probeer anders een s testjes van kruidvat die 2 voor 5 euro ..
ga ik doen... maarja dan gaat het weer niet om ochtendurine, zou dat veel uitmaken?? maar hij moet toch wel donkerder worden in 3 dagen tijd???
Weet je als je test met hele vroege testen en je hebt een heel lein beetje hcg in je bloed wat omde 2 a 3 dagen verdubbelt dan is een heel klein beetje hcg nog steeds maar een klein beetje en kan je test er niet afknallen .....Dit wil nog niks zeggen over het verloop van een eventuele zs .......Maar de dipsticks van sensitest hoor ik wel vaker over dat mensen er niet tevreden over zijn en sommige zweren er weer bij ......Voor de testen van tegenwoordig hoef je geen ochtendurine te gebruiken ..Ik zou wel ff opletten dat je niet teveel drinkt en dat je de laatste 3 a 4 uur niet geplast hebt ........ Succes !!!!
hoi hoi , mijn testen zijn ook nog niet donkerder vrijdag ook voor het eerst postief getest en zaterdag en zondag ook hahah maar allemaal niet zo heel donker , vandaar claerbleu met tekst gedaan die gaf aan niet zwnager dus denk dat we beide even een paar dagen moeten wcahten hoe moeilijk dat ook is hahah , xxx manuela
oo maar ik maak me heel veel zorgen. jij niet manuela? ik ben zo bang dat dit in een vroege miskraam uitloopt, dat het hcg niet vermeerdert...
hoi ja daar ben ik ook bang voor idd , net nog maar even een testje gedaan kan het niet laten en weer licht positief , en die huisarts belt ook maar niet trug hahah wat duurt wachten lang he pffff , hoop dat we allebei snel een dikke vette streep hebben , liefs manuela
Helaas heb ik dat ook.. steeds een heeel licht streepje wat niet donkerder wordt. Ik hoor hier op het forum dat het vaker gebeurt met een dipstick, en dat het dus vals positief kan zijn. Ik heb ook een digitale test gedaan en die was negatief misschien moet jij dat ook proberen? Dan weet je het zeker. En anders even langs de huisarts voor een bloedtest. Ik duim voor je!
Een lichte streep wil gelukkig niet altijd wijzen op een miskraam. Ik had zelf ook alleen maar licht positieve testen. En zie mijn banner.
meiden, bij mij is het pas 1 dag na mijn nod, dat moet ik er wel bij zeggen... bij jullie ook? dank jullie wel!!
hoi hoi , neej bij mij nu mijn 2e dag , net contact gehad met de huisarts en die zei dat ik er gewoon vanuit moet gaan dat ik zwanger ben maar misschien het ei later is bevrucht enz enz enz , morgen afspraak maken voor verwijsing naar het ziekenhuis , ivm cystes op m'n eierstok , xx manuela
bleh veel slijm vandaag, ik stak met wcpapiertje in mijn vagina en bruinig slijm... ben zo bang een mk te krijgen... het loopt er nog niet uit... heb verder ook geen kwaaltjes behalve moe en lage rugpijn, maar nog geen gevoelige borsten. morgen ga ik iig zw. test doen..
Je moet ook niet met wcpapier IN je vagina gaan zitten. Geen bloed geeft moed, bruin verlies is oud bloed en dus ook niet heel schrikbarend. Geduld is heeeeeeeel moeilijk, ik weet het! Ik hoop op een knaltest morgen voor je.
helaas... miskraam geworden! erg balen maar liever nu dan over een paar weken.. op naar volgende ronde! hopelijk wordt het bij jou-jullie wel positief vervolgd..
Mag ik iets vragen? Hoe weet je dat het om een miskraam gaat? Het is toch nl. zo dat je baarmoeder eens in de zoveel tijd "grote schoonmaak" houdt, en dan krijg je ook bruinverlies. Ik wens je veel geluk en succes!
Hey meis, sterkte... heb hetzelfde meegemaakt... voor m'n nod getest en een heel licht streepje, deze werd ook niet donkerder! Bij mij was de digitale test wel positief, maar toen had ik ook al wat bruinverlies, dus vertrouwde het ook niet! Na 4 dagen na m'n nod ook een vmk! Ook al voelde je het aankomen, het is totaal niet leuk! Heel veel sterkte en hoop dat je snel zwanger mag zijn!
hier in het zelfde schuitje. Moest zondag ongi worden had een heeeele vage test , woensdag nog een vage test ( allebei sensitest) en vandaag eentje van kruidvat 2 voor 5 euro en ook deze was heel vaaaaaag. Ben zo onzeker
vanmiddag ongi geworden na 6 dagen overtijd te zijn (dat weet ik doordat ik temp en mijn ei in de gaten hou)
Hoi, Ik had laatst 2 dagen voor mijn Nod een positieve test van die vroege predictor. Een heel licht streepje. De ochtend erna weer getest en nog steeds een heel licht streepje. Ik had die testen gedaan omdat ik rare krampjes in mijn buik had en het vermoeden had dat het weleens raak kon zijn. De dag erna ben ik ongesteld geworden, met enorme overdreven buikpijn en de hele tijd het gevoel dat ik flauw ging vallen. Ben ook maar 3 dagen ongesteld geweest, waarvan 2 dagen helderrood bloedverlies. Ik ging er vanuit dat die testen gewoon niet goed gewerkt hadden, maar nu ik jullie verhalen lees kon het dus ook weleens een miskraam zijn geweest? xx
6 okt. laatste ongi gehad. 7 november zou ik kunnen testen, testen bleven negatief... tot 7 dagen overtijd, op dag 8 teste ik licht positief,dag 9, nog steeds licht, dag 10 11 12 en 13 ook. op dag 14 een clearblue test gehad die zwanger of niet zwanger zegt, en die zei zwanger..... ik maakte mij zo'n zorgen dat het mis was, heb bijna elke dag wel gebeld met de dokter .... mijn streepje word niet donkerder !!! was niets om zorgen over te maken volgens de dokter.... toch is dit 22 nov een miskraam geworden...