Beetje stomme vraag wie gaat er nou tijdens een menstruatie testen maar had er nog 1 over en dacht eens kijken ik dacht zal wel heel licht zijn maar nee dus het was aardige donkere streep niet zo donker als de c streep!! ik heb ze van kruitvat!!ik ben benieuwd of jullie dat wel eens gedaan hebben?ik ptobeer controle te krijgen op mijn cycles maar voor mestruatie was het heeel licht!!!
Ik snap het ook niet? Had gisteren ook al gereageerd in haar topic. Wat wil je nu precies horen TS? Dat je zwanger bent? Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Overigens is een negatieve ovulatietest (teststreepje lichter dan controlestreep) de gehele cyclus, dus ook tijdens menstruatie, doodnormaal. Je hebt als vrouw nu eenmaal de gehele cyclus LH in je lichaam! Behalve rond je LH-piek heb je een positieve ovulatietest. Je schrijft dat je teststreep lichter is dan de controlestreep en je hebt dus een negatieve ovulatietest tijdens je ongesteldheid. Niks bijzonders en heel gewoon. Ik begrijp het dagelijks openen van een nieuw topic over hetzelfde onderwerp dus niet zo goed.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl