12 dagen overtijd, test negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Neffie, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Een half jaar geleden was ik bezig met zwanger worden, maar door omstandigheden de boel uitgesteld.
    Nu zou het kunnen zijn dat we een ongelukje hebben gehad rond mijn eisprong, maar ik maakte me daar verder niet druk om eigenlijk. (als het komt dan komt het en zo niet dan niet ;))
    Sterker nog, ik dacht er helemaal niet bij na.
    Totdat ik erachter kwam dat ik overtijd ben.
    Vandaag heb ik een test gedaan op mijn 40e dag van de cyclus (clear blue, met zo'n plusje) maar die zegt negatief.
    Ik heb al de hele week krampen alsof ik ongesteld moet worden, extra pijn in mijn rug (heb ik altijd wel maar rond mijn menstruatie word het altijd wat erger) maar mijn maandelijkse pukkel :p blijft maar weg. Mijn huid ziet er beter uit dan normaal. Verder merk ik echt helemaal niks.
    De laatste cyclussen waren allemaal tussen de 28 en 30 dagen.
    Kan je echt ineens zo'n uitschieter hebben?

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zou dat zelf ook vreemd vinden als ik ineens zo'n uitschieter zou hebben. Misschien nog eens testen met een ander merk test?

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Heb je ook een foto van de test misschien?

4. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Nee heb het ding al weg gegooid, kon er niks op ontdekken, hihi.

5. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Nou heb nog even een kruitvat testje gekocht. Ben benieuwd wat die aangeeft. ga ik morgen proberen.

De kans is echt zo klein dat ik zwanger ben, maar toch is het zo raar dat ik al zo ver overtijd ben.
    Ben zelfs gisteren gaan hardlopen, dacht misschien werkt dat om het door te laten komen hahaha. Resultaat was alleen maar meer krampen, maar er is nog geen spoortje rood te vinden.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Raar hoor! Ben heel benieuwd morgen. Toch wel spannend.

7. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Beetje wel he ;)
    Hoop wel snel op duidelijkheid. Het maakt me niet uit welke van de twee het dan is, maar vind dit best raar.
    (was trouwens wel een leuk cadeautje geweest voor mijn vriend. Vandaag hebben we 5 jaar. :))

8. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    geen test gedaan vanmorgen omdat ik gister eind van de middag een beetje bruin verlies had, dus dacht, nou die zet wel door.
    Vanmorgen nog steeds maar een heel klein beetje bruinverlies.

De krampen zijn juist minder geworden. Wat voor mijn doen echt heel vreemd is. Normaal op de dag zelf heb ik best wel behoorlijke buikpijn. Nu had ik het vrijdag het ergst (maar had ook hardgelopen) en nu is het nog steeds niet goed doorgebroken.
    Wie weet over een paar uurtjes.

Kortom het zit hier lekker te rommelen.
    Het zal wel doorbreken straks, maar mijn lichaam heeft er nog nooit zo moeilijk over gedaan. What's going on?

Ik ben echt totaal ontregeld.

9. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook ontregeld! Heb al dagen met vlagen het gevoel dat het eraan komt.. Soort krampen/drukkend gevoel, steekjes etc. En er zijn ook momenten dat ik helemaal niets voel. Test negatief en nu 5 dagen overtijd?! Raar! Wachten is het enige wat we kunnen doen! En frustraties en gedachten delen hier ;)

10. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    irritant he? Het stomme is dat ik er helemaal niet meer mee bezig was. Al sinds Juli niet meer. En ineens ben je dan zo ver overtijd.
    Gezien het bruinverlies word ik dus gewoon ongi neem ik aan. Maar normaal heb ik bruinverlies en dan hoppa paar uur later is de rest. Nu ben ik weer een dag verder en het is nog steeds bruin. Ook al zo raar.

Ik heb wel krampjes maar vind het ook vreemd dat het vrijdag veel erger was.

begrijp niks meer van mijn lijf, komt het door de warme winter ofzo hahaha!

11. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Afwachten maar... De tijd zal het leren!

12. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Nu is het bruinverlies weer weg...
    Morgen toch maar testen als het nog niet doorgekomen is?

Voel me nu ook niet zo lekker. Warm en koud afwisselend. Soms ineens zweten. Ben ontzettend moe en heb pijn in mijn rug al de hele week.
    Kan natuurlijk ook dat er een griepje zit aan te komen, kan het daarvan ook uitstellen?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn. De kans is zo klein dat dat kan.

Iemand tips en ervaring?

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wat gek dat het niet doorzet! Ik heb geen idee of het later kan komen als je niet lekker bent. Heb ik zelf nooit meegemaakt. Ik zou morgen gewoon testen denk ik! (Of nu al, je bent wel al lang overtijd....)

Deel Deze Pagina