Ook ik was een van de dames met foutieve testen van kv, niet goed doorgelopen etc. De grootste foute test staat hier onder op de foto... Ja cijfers.. Ik heb contact opgenomen met kv, en ik kon mijn test retourneren. Gisteren heen geweest met de mail en de test en netjes mijn geld terug gekregen. Kv was nog niet op de hoogte over klachten over deze testen, en zou dit in de gaten gaan houden. Dus dames met foutieve testen, meld het via het contactformulier van kv en krijg je geld terug en wie weet doen ze nog wat met de klachten.
Dank je wel voor het melden Jane. Ja als niemand ze iets zegt kunnen ze het ook niet weten natuurlijk. Alhoewel ik er toch vanuit mag gaan dat ze steekproeven nemen, maar goed dat ter zijde. Hopelijk is het snel opgelost en worden de testen weer net zo betrouwbaar als dat ze voorheen waren.
Ik had de Kruidvat ook gemaild en zou nog laten weten wat hun reactie was. Ik heb zojuist (na 3 dagen ipv 2 dagen, maar naar mijn idee nog best netjes) een antwoord gehad: Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan. "het spijt ons te vernemen dat uw problemen heeft ondervonden met de kruidvat zwangerschapstest en dat dit geleid heeft tot een onduidelijk resultaat. helaas kunnen wij -zonder eigen analyse van de oorspronkelijke urinestalen- niet uitmaken waarom u deze resultaten heeft behaald. we zouden enkel kunnen speculeren over wat er gebeurd is. de kruidvat zwangerschapstest detecteert het hcg (human chorionic gonadotrophin) hormoon. hcg is een hormoon dat vroegtijdig in de zwangerschap zeer snel stijgt. dit maakt het een excellente marker om zwangerschap vast te stellen. geen enkele thuistest is 100% accuraat. bij testen in een laboratorium, behaalt kruidvat een betrouwbaarheidsscore van meer dan 99% vanaf de dag dat de menstruatie uitblijft. bij thuisgebruik is er dus altijd een minimale kans op een vals 'zwanger' of 'niet zwanger' resultaat en derhalve moet de uitslag door een arts of verloskundige worden bevestigd zoals ook in de bijsluiter wordt vermeld." Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn. Verder helaas geen mededeling dat ik mijn geld zou kunnen terugkrijgen als ik met de test naar het Kruidvat ga. Maar ach, hoeft van mij ook niet, mijn laatste test was heel duidelijk: Bekijk bijlage 240757