2 dagen voor nod negatief met kv test.... Game over voor deze maand?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mags, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hoi!
    ik testte vier dagen voor nod met een heeeel licht streepje op een sensitest midstream. Twee dagen later negatief met een kv 2/5... Denk dat het sensiteststreepje een indroger was...

Bij mijn eerste zwangerschap testte ik vijf dagen voor nod al licht positief met kv. Kan ik er van uitgaan dat ik gewoon ongesteld ga worden, of is er ergens nog een sprankje hoop?

Ik weet dat het bij iedereen anders is en ook per zwangerschap kan verschillen... Maar al wachtende op mijn menstruatie dacht ik kom, laat ik eens naar ervaringen vragen :)

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat je bij eerdere zwangerschap dsagen te vroeg positief testte, wil niets zeggen over de volgende zwangerschappen; verschilt echt per keer.

De MEESTE vrouwen testen pas op nod positief dus alles is nog mogelijk. :)

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant

Nee hoor! Zolang er geen bloed is is er altijd een kans! Het verschilt inderdaad per zwangerschap het kan de ene zwschap 5 dgn voor nod zijn en de andere 2 dagen na nod. Geen peil op te trekken! Zou overmorgen op nod nog eens testen. Succes!

4. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Hier hetzelfde, echt Omo-wit met kruidvat 3 dagen voor NOD. Normaal heb ik dan al een licht streepje. Begin de hoop ook al beetje te verliezen hier. Spannend hè meid! Ga voor je duimen

5. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Nee hoor. 2 dagen voor nod zou ik ook niet positief testen. Succes met wachten.

6. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Mijn man heeft ('zie je wel je bent niet zwanger') de hoop al opgegeven, en ik probeer mezelf niet gek te maken. Maar ja.

Denk dat ik morgen afwacht of ik ongesteld word en zoniet, overmorgen een test doe... Althans. Dat ga ik proberen... Kijken of ik het volhoud om zo lang niet te testen :)

7. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Wat lief, ik duim ook voor jou!

8. Puck85

Puck85 Actief lid

17 apr 2014
    259
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook zo eergisteren een heel licht tuurstreepje en gisteren weer niks :( Ik ben ook te vroeg met testen maar ik heb last van gevoelige borsten en tepels vaker plassen steekjes etc..

Succes met wachten en testen meid!!

9. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Hoe is het vandaag? Nog getest, ik wel nu 2 dagen heel misschien 3 voor NOD. Weer negatief.... Heel misschien een schaduwstreepje in de verte Maarja dat hebben die kruidvattesten meestal. Probeer vrijdag pas weer te testen als m'n temp hoog blijft.
    Maarja denk het niet hoor deze maand, met alle zwangerschappen tot nu toe had ik op 12 DPO wel een streepje

10. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik had op nod ook nog maar een vaag streepje.
    Nog getest?

Deel Deze Pagina