Hoi meiden, De vorige keer had ik dit ook, flink misselijk en ongikrampjes, door het ontpillen. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. En anders is dat zo pril dat het daar absoluut niet van kan komen. Zijn er meer mensen die dit hebben en wat heb je eraan gedaan? Ik ben het een beetje zat om 'sochtends over te geven. Als je zwanger bent doe je het nog ergens voor maar nu is het gewoon zinloos... Groetjes Foxter
Hoi Foxter, Ik ben begin september gestopt met de pil en heb daar ongelofelijk veel last van gehad, misselijk, ogen die achteruit zijn gegaan, spontaan aan het tandeknarsen in mijn slaap, verkeerder woorden gebruiken etc. ben inmiddels al 2x bij de huisarts geweest en bloed laten prikken maar komt toch allemaal door het ontpillen. Heb me er wel even ongerust over gemaakt of mijn lijf wel in orde was maar dat is gelukkig zo. Wat ik nu doe is me erbij neerleggen en naar mijn lijf luisteren, ben ik moe dan ga ik liggen ipv me erover heen zetten etc. Maar ik heb dit wel heel erg onderschat. Gelukkig gaat het sinds vorige week beter! Groetjes Loes
Super vervelend he... Mijn ogen heb ik ook last van, tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik ook een bril gehad en nu niet meer, maar ik heb het idee dat ik hem binnenkort weer kan gebruiken.. Ik zal mijn huisarts eens bellen of hij wat heeft tegen het overgeven, ben daar wel helemaal klaar mee...
gelukkig geen misselijkheid of andere dingen maar gewoon ontzettend veel jeuk en puisten wat ik normaal nooit heb en ook niet gehad!
Puisten komen en gaan bij mij, de ene week heb ik een stralende huid, en de andere week ben ik net een krentenbol... Grrr... Maar die misselijkheid vind ik wel echt vervelend..
## Hey meid! Ik ben ook augustus gestop met de pil , September had ik mijn normale cyclus en oktober ook. 1 oktober werd ik ongesteld... En toen weer op 25 oktober! Dit met heftig pijn! Veel bloed egt verschikkelijk veel ook! Twee dagen voordat ik ongesteld werd was ik ook misselijk met ovegeven.. Toen dacht ik al dat ik aan het ontpillen was.. Na 6 dagen was het alweer voorbij.. Mijn cyclus was vorig maand dus 19 dagen! Ik hoop dat je gauw beter wordt want het is geen pretje!
fijn he heb helaas ook elke dag last van misselijkheid , overgeven,snel chagerijnig , en veel moe, moet volgende week ongesteld worden dus ben benieuwd of het van het ontpillen is of niet , ben 27 oktober gestopt met de pil in de 1ste strip dus ben benieuwdd maar t is idd vervelend je gaat dan echt denke benk zwanger of ist gewoon ontpillen wat de pil allemaal niet met je lichaam kan doen
ik ben eind oktober gestopt met de pil.. ben 3o oktober 3 dagen ongesteld geweest en daarna niet meer.. wij zijn bezig met ons eerste kindje.. maar ben inderdaad 1 dag behoorlijk misselijk geweest.. 3 weken nadat ik gestopt met de pil was ( 2 weken na mijn menstruatie dus) was de volgende dag ok ineens weer weg.. wel merk ik dat ik suf ben.. overal steekjes heb en gek van mijn lichaam word..