Kv 2v5 meet mogelijk eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by carlo1987, Jan 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Hoi meiden,

Ik heb in de tijd dat ik zwanger probeerde te worden weleens een positieve kv 2v5 test gehad, maar niet omdat ik zwanger was maar omdat die mijn eisprong meette. Nu ben ik dit jaar gestopt met de pil. Niet om zwanger te worden. Heb 2 heerlijke jongens en wilde me wat beter voelen als met de pil. Op 2 januari was mijn menstruatie (eigenlijk nog de stopweek van de pil) daarna geen pil meer genomen. Nu had ik 11jan onveilige seks, in de zin van... Voor het zingen de kerk uit. Ik weet het STOM! Maar afgelopen maandag had ik een veegje rood. Minimaal. En nu sinds het weekend heb ik wat buikpijn, als menstruatie buikpijn. Ik had nog een test liggen van kv en heb deze vanmiddag gedaan. Als resultaat een 2e heeeeele lichte streep. Geen ochtendurine dus. Nu twijfel ik heel erg, het is de 22e dag na mn eerste 'menstruatie' dag. Zal het toch een positieve zwangerschapstest zijn of toch weer een eisprong die gemeten word?? Doordat ik dus niet weet hoe mijn cyclus nu is, ben ik heel erg onzeker over wat dit nu is.

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    allebij kan. ik zou over 2 dagen weer testen. ben benieuwd...

3. Tries123

Tries123 Actief lid

Oct 20, 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto??

Een zwangerschap lijkt me logischer....

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je een foto plaatsen?

Dit is de eerste cyclus na pilstop, dus je weet niet hoe lang deze zal gaan duren.

KV 2 voor 5 euro kan inderdaad met een lichte streep op je eisprong reageren. Hebben meerdere vrouwen hier bewezen.

Dus tja.

Je zou over een paar dagen weer kunnen testen. Wordt het donkerder, dan is het dus wel een zwangerschap.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

TS heeft zelf ook een paar keer meegemaakt dat de KV 2 voor 5 euro op haar eisprong bleek te reageren. Dus of een zwangerschap nou logischer is als je bovendien voor het zingen de kerk uit bent gegaan? Van voorvocht zwanger worden is mogelijk, maar die kans is nu ook weer niet enorm groot.

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    image.jpg

7. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Erg moeilijk op de foto te krijgen, zal er nog 1 proberen

8. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    image.jpg

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Beter als dit krijg ik het er niet op. Live zie ik de streep gelijk, op de foto moet ik bekennen dat ik hem zelf ook erg slecht zie

10. Tries123

Tries123 Actief lid

Oct 20, 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op deze zie ik wat je bedoelt ....

Maar echt een overtuigende streep is het (nog) niet...

Indd over 2 dgn nog eens testen

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Oh wat erg dit. Stond zo niet in de planning. Dan zou ik evt maandagochtend gaan testen, dan komt mn moeder hier om op te passen 😂 haha, die kan ik dan niet meer serieus aankijken hoor. Ik ben helemaal geen type dat kan 'wachten' 😉 haha

12. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Op de twee geplaatste foto's zie ik ook geen streepje.
    Maar als je gelijk een regelmatige cyclus hebt na het stoppen met de pil kan het natuurlijk ook dat hij nog niet zo donker is.
    Maandag nog eens weer testen. Spannend hoor.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie meer een vlek op de eerste foto.

14. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik zie wat je bedoelt op de tweede test. Over een paar dagen weer testen.. Spannend.

15. furby

furby Bekend lid

Mar 14, 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou maandag een andere test doen. In de 1,5 jaar dat wij zwanger probeerde te worden heb ik geregeld een vals positieve kruidvat test in handen gehad. Bij mij reageerde hij trouwens ook op de ovulatie!

Zoals ik je test nu zie vind ik hem negatief.

16. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik heb vanochtend nogmaals getest, maar kan amper iets ontdekken nog. Lijk heel erg vaag iets te zien maar niet echt noemenswaardig en zeker niet op de foto waar te nemen. Misschien een tuurstreep. Ik ga er vanuit dat er niks is. Ik heb geen buikpijn meer, alleen ontzettende pijn aan mijn borsten.

17. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké wilde net zeggen dat ik m ook zag...

Maar dan had je nu wel een duidelijkere test moeten hebben...

18. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hmm dat klinkt eerder alsof er niets is dan..

Share This Page