Geen positieve ovulatie en Geen vruchtbaar slijm is Geen eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bloem1989, Jan 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

#1 Bloem1989, Jan 19, 2014
    Last edited by a moderator: Jan 19, 2014
    De titel zegt het al nog steeds geen teken van eisprong
    Testen blijven negatief en geen spoortje van rekbaar slijm. Ik heb juist erg veel last van witte waterige afscheiding al 10 dagen en niet zo'n beetje ook(niet rekbaar) Zit nu op dag 19 mijn cyclussen zijn normaal rond de 33 a 35 dagen met 1 uitschieter van 39 maar ook al word het weer 39 zou ik nu toch al vruchtbaar slijm moeten hebben.. duurt bij mij meestal 5 a 6 dagen.. Sla ik nu een maand over of is er iets anders aan de hand omdat ik ineens veel afscheiding heb?

Nog even een aanvulling: mijn laatste menstruatie vond ik erg kort maar 3 dg ipv 5dg en minder met tussenpozen testje gedaan negatief. Ik kan toch niet zwanger zijn want dan moet de ovulatietest toch ook positief zijn? (Heb ik ergens gelezen)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Anders een tijd je temperatuur bijhouden?

3. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Oke maar daar is het nu toch te laat voor?

4. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Je eisprong kan nog komen, mocht je weer een cyclus hebben van rond de 39 dan is je eitje nog onderweg. Zou dus nog even door blijven testen tot minstens dag 25 van je cyclus.

En niet te veel drinken voordat je test, nooit nuchter testen maar de 2e urine gebruiken, en houdt standaard dezelfde tijdstip aan elke dag. (maar dit weet je vast al wel).

En een positieve ovulatietest bij een zwangerschap, kan maar hoeft niet, meestal niet. Zou toch echt vertrouwen op een zwangerschapstest, was deze negatief dan ben je helaas niet zwanger. En dat je menstruatie de laatste keer wat korter was, dat kan ook. Je cyclus kan weleens korter of langer zijn, om wat voor reden dan ook, en zeker na het stoppen van de pil, is hartstikke normaal.

Succes meid.

5. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

Aug 6, 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Mijn ei komt vaak tussen dag 18 en dag 23!
    Mijn cyclus is 32-35-32-35 (elke maand anders dus) .

Geen paniek je eitje komt wel

X

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Eigenlijk moet je idd vanaf dag 1 tempen, maar misschien is je ei nog niet geweest en zit je qua temp sowieso nog wat lager dan na je ei .

Share This Page