ovutest positief?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ikke89, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke89

Ikke89 Lid

17 jan 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mijn berekening zou ik vandaag mijn eisprong hebben.
    Heb gister en vandaag een ovutest gedaan, maar beide dagen een heel licht streepje.
    Heb wel een stekende pijn rechts onderin mijn buik gehad.
    Ik herken deze pijn wel maar weet nooit goed of dat nou ei is of niet.
    Kan iemand mij vertellen wat dis nu allemaal inhoud.
    Ik weet het zelf echt niet meer en word echt vreslijk wanhopig, omdat we al zo lang bezig zijn.
    We zijn namelijk al 13 maanden bezig.

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hoi Ikke89, had je vóór gisteren geen ovutest gedaan?
    want als vandáág je eisprong was zou de test 1-2 dagen geleden positief moeten zijn..

op de dag van de eisprong zelf is het streepje vaak al weer iets lichter.. dus wat je gevoeld hebt kan best je eisprong zijn geweest!
    hebben jullie de afgelopen dagen wel 'geklust'?

ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn, 13 maanden wachten is natuurlijk al hartstikke vervelend :(

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hoe lang is je cyclus normaal? Ik deed zelf altijd ovutesten vanaf ongeveer dag 8 toen ik nog geen idee had en later vanaf ongeveer dag 11. (Mijn ei is meestal dag 17-18). Dus ik gebruikte zeg maar een stuk of 7-10 van die testen per maand en dan vond ik altijd mijn ei. Ik ben op een gegeven moment wel overgestapt op CB digital, omdat ik wat gestresst werd van vage streepjes. (CB Digital is vrij duur, maar via Pleinshoppen.nl valt het wel mee, dan heb je 20 testen voor iets van 37 euro).

Verder nog even als hart onder de riem: Voor mijn eerste zwangerschap ben ik 15 maanden bezig geweest... Daarna ging het sneller. Ik krijg helaas miskramen, maar dat staat daar natuurlijk los van. De eerste MK is van mei vorig jaar en inmiddels ben ik voor de vierde keer zwanger. Kortom: niet wanhopen, je lijf moet misschien op gang komen ofzo. Ik duim!!

4. Ikke89

Ikke89 Lid

17 jan 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cyclus is (bijna) altijd 28 dagen.
    En zijn zeker druk aan het klussen geweest.
    Hoop gewoon zo dat het nu eens lukt.
    Als het niet lukt zitten we er toch aan te denken om maar eens naar de HA te gaan.
    Ontzettend bedankt voor jullie reacties!!
    Het is toch fijn om te weten dat ik niet de enigste ben (dat weet ik natuurlijk wel) maar dit geeft toch een stukje bevestiging.
    Annabeth vind het wel naar voor van je miskramen hoop dat het deze keer goed gaat!!
    Wel erg bedankt voor je oppepper deze had ik echt nodig!!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer heb je de eerste ovutest gedaan deze cyclus? Op de hoeveelste dag zat je?
    Je weet toch dat een ovutest posi wordt zo'n 1-2 dagen voor je eisprong en niet op de dag zelf ;)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even door blijven testen nog. Die stekende pijn kan ook wijzen op het groeien van de follikels namelijk. En dat betekent dat je eisprong nog gaat komen.

Deel Deze Pagina