Ervaringsverhalen ivf Dusseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Trassi, 17 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik ben op zoek naar ervaringsverhalen over ivf behandelingen in dusseldorf. Wij willen een ronde ivf daar proberen en ik vroeg me af hoe het werkt en hoe de ervaringen zijn.

2. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Op mmm clubs is een apart topic over DD. Daar kun je veel info/ervaringen vinden. Ik heb vorig jaar een ICSI gehad in DD en ben net gestart met een volgende Icsi. Ik vind dat DD goed verder kijkt. Ze onderzoeken nog een aantal zaken als ze dat nodig vinden als er bijv. niet echt een duidelijke oorzaak is voor het uitblijven van een zwangerschap. Tevens proberen ze het medicatieschema per individu te bepalen ipv aan vaste schema's vast te houden.

Wat is de reden dat je naar DD zou willen gaan?

3. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Mijn man is onvruchtbaar dus we zijn aangewezen op een donor maar onze donor (van mijn beide zoons) is gestopt. We hebben nog maar 2 rietjes van hen over en willen dus graag ivf ipv iui maar dat doen ze in nederland niet

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat ontzettend botte reactie Ritoy, dat ze ondanks de twee rietjes niets voor jullie willen doen hier.

Ik zou DD even mailen met je verhaal. Ik dacht dat zij alleen donorzaad uit eigen donorbank verwerken. Dat zou voor jullie een probleem zijn. Eventueel zou je dan nog naar de partner klinieken van DD kunnen; Nij Geertgen en MCK Leiderdorp.

Sterkte en succes met jullie wens!

Deel Deze Pagina